Dragon Age Inquisition 1920 x 1080 px, Wbudowany benchmark, ustawienia ultra, MSAA x2, pełne HBAO
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (Mantle)
44 38
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (DX)
37 32
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition
36 31
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC(Mantle)
32 26
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (DX)
26 21
Radeon R9 270X(Mantle)
23 18
Radeon R9 270X (DX)
22 16
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Dragon Age Inquisition Wbudowany benchmark, ustawienia wysokie, HBAO, DX11
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (Mantle)
62 55
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (DX)
55 50
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition
53 47
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (Mantle)
50 44
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (DX)
42 35
Radeon R9 270X (Mantle)
34 29
Radeon R9 270X (DX)
29 24
ZOTAC GeForce GTX 760 AMP! Edition
28 23
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Najnowsze dzieło studia Bioware ma całkiem spory apetyt na zasoby, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę, że jest to RPG. Włączenie Mantle w przypadku naszej konfiguracji testowej dało całkiem niezły efekt. We wbudowanym benchmarku wyniki pomiarów z wykorzystaniem tego API było średnio wyższe o 15 do 20% od analogicznych rezultatów w trybie DirectX. Trzeba jednak pamiętać, że w rzeczywistej rozgrywce różnice są nieco mniejsze. Nadal jednak przyrost wydajności dzięki zastosowaniu Mantle jest wyraźnie widoczny.