Dirt: Showdown
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 149 129 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 115 101 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 109 96 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 102 88 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 95 80 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 86 72 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 83 71 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 75 63 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 69 60 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt: Showdown - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 134 117 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 78 68 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 74 64 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 61 53 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 60 52 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 60 52 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 51 45 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 46 40 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 40 36 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt: Showdown średnio wypadł na najmłodszym dziecku „zielonych”. Gra zdecydowanie płynniej działała na "czerwonym" HD 7950.
Grid 2
Grid 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16,
Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | 86 72 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 76 60 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 70 56 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 68 53 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 64 50 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 55 45 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 48 38 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Grid 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | 64 53 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 51 41 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 50 40 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 45 35 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 42 32 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 36 30 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 33 26 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Podobna sytuacja miała miejsce w wyścigówce Grid 2, gdzie GeForce GTX 760 musiał pogodzić się z przegraną z HD 7950. Jednak różnice w najczęściej stosowanej przez graczy rozdzielczości 1920x1080 były subtelne.
Far Cry 3
Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 69 45 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 64 52 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 62 51 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 58 49 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 57 43 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 45 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 50 42 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 48 41 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 48 39 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 59 42 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 42 38 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 38 34 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 37 31 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 35 28 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 29 26 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 29 25 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 28 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dość nieprzewidywalnie nowy GeForce GTX 760 zachowywał się w grze Far Cry 3. W niższym trybie wypadł lepiej od droższego rywala, natomiast w rozdzielczości 2560x1600 generował wyniki na poziomie poprzednika – GeForce'a GTX 660 Ti.