Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 86 69 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 85 56 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 83 60 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 82 55 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 78 48 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 75 53 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 73 47 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 61 37 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 61 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 77 53 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 66 43 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 61 44 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 56 40 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 55 39 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 36 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 45 31 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 44 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Podobna sytuacja miała miejsce w Max Payne 3, gdzie GeForce GTX 760 i GeForce GTX 660 Ti w naszym miejscu testowym generowały identyczną ilość kl./s.
Metro: Last Light
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 60 52 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 52 45 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 50 44 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 48 41 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 40 35 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 40 35 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 37 32 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 32 29 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 28 24 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 27 23 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 26 23 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 21 18 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 20 18 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 18 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Bardzo wyrównana walka odbyła się hicie ostatnich miesięcy: Metro: Last Light. GeForce GTX 760 oferował identyczną wydajność, co droższy Radeon HD 7950.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 85 78 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 75 65 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 61 57 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 53 45 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 53 44 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 51 43 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 44 40 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 38 33 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 34 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 57 45 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 45 37 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 36 34 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 30 26 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 30 23 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 27 24 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 27 22 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 23 19 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 20 17 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Takich wyników można było się spodziewać: Tomb Raider wykazał przewagę Radeona HD 7950 nad bohaterem artykułu.