Sprawdziliśmy jak polska gra studia City Interactive radzi sobie na różnych kartach graficznych. Zobacz, jaki Radeon lub GeForce jest potrzeby, aby celnie trafiać z potężnego karabinu snajperskiego.
SNIPER: Ghost Warrior
PEGI: Ograniczenia wiekowe | ||
Gra na platformy | Komputery PC Konsola Xbox 360 | |
Gatunek | FPS | |
Tryb Gry | Single/ Multi | |
Cena | 69 zł (PC) 84 zł (X360) | |
Premiera światowa | 24 czerwca 2010 | |
Premiera w Polsce | 25 czerwca 2010 | |
Demo gry | pobierz dla wersji PC | |
Producent | CITY Interactive | |
Wydawca | CITY Interactive | |
Dystrybutor PL | CITY Interactive |
Jakiś czas temu na łamach benchmark pojawiły się pierwsze wrażenia z rozgrywki w Sniper: Ghost Warrior. Tych z was, którzy przespali ostatnie kilka miesięcy informujemy, że powyższy tytuł zapowiadany był jako symulacja snajpera okraszona bardzo dobrą grafiką, mająca dorównywać najlepszym produkcjom.
Jednak wszystkie zapewnienia przedpremierowe dobrze jest traktować z dystansem. Ci, którzy go zachowali mogą teraz powiedzieć: „a nie mówiłem?” Grę napędza silnik Chrome Engine 4, znany między innymi z Call of Juarez. Oczywiście tragedii nie ma i gra prezentuje się pod względem wizualnym bardzo przyzwoicie. Główne mankamenty to niska jakość tekstur - momentami nieprzyjemna dla oczu, a także niezbyt udany system kolizji obiektów.
Twórcom należą się spore brawa za optymalizację gry. Płynną animacją na swoich monitorach cieszyć się będą nawet posiadacze procesorów jednordzeniowych. Oczywiście pod warunkiem, że ich karty graficzne nie będą za bardzo „vintage”.
Czytając dalszą część artykułu przekonacie się, jak prezentuje się grafika w Sniper: Ghost Warrior oraz jak radzą sobie z nią najpopularniejsze karty graficzne.