SNIPER - Ghost Warrior: 1920x1200, Wysokie
ATI Radeon HD 5850 | ![]() ![]() |
ATI Radeon HD 5770 | ![]() ![]() |
ATI Radeon HD 4870 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 285 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 260 OC | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTS 250 | ![]() ![]() |
ATI Radeon HD 4670 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Karty ATI (nawet HD 4870) osiągają wyższe wyniki od GTX 285 oraz GTX 260 OC. Różnice są widoczne szczególnie pomiędzy HD 5850 a resztą stawki. Widzimy, że HD 5770 osiąga nieco lepszy wynik niż wysłużony już HD 4870. Wynik HD 4670 jest za niski, aby cieszyć się w pełni płynną animacją. Oprócz low-endowej karty ATI jedynie w przypadku GTS 250 średnia liczba kl./s spadła poniżej 30.
SNIPER - Ghost Warrior: 1920x1200, Średnie
ATI Radeon HD 5850 | ![]() ![]() |
ATI Radeon HD 4870 | ![]() ![]() |
ATI Radeon HD 5770 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 285 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 260 OC | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTS 250 | ![]() ![]() |
ATI Radeon HD 4670 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Obniżenie poziomu szczegółowości przynosi nieznaczne zmiany w wynikach. HD 4870 wyprzedza HD 5770, jednak w praktyce różnica jest nieodczuwalna. Minimalna liczka kl./s pokazuje, że jedyną przewagą HD 5770 nad poprzednikiem jest niższy pobór energii (oczywiście oprócz DX11, z którego Sniper nie korzysta). Rozgrywka na HD 4670 staje się nieco bardziej płynna, jednak wciąż zabawa nie jest komfortowa.
SNIPER - Ghost Warrior: 1920x1200, Niskie
ATI Radeon HD 5850 | ![]() ![]() |
ATI Radeon HD 5770 | ![]() ![]() |
ATI Radeon HD 4870 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 285 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 260 OC | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTS 250 | ![]() ![]() |
ATI Radeon HD 4670 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zmiana poziomu detali na niski przyniesie znaczną poprawę płyności animacji na kartach graficznych Radeon HD 4670.