Battlefield 3
Battlefield 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Battlefield 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Nowość firmy AMD osiągała w Battlefield 3 wystarczającą liczbę kl./s, aby móc bez problemu przechodzić kolejne etapy gry w trybie Full HD. Radeon 7970 GHz Edition nieźle się również spisał w jeszcze wyższej rozdzielczości – 2560x1600, osiągając w zasadzie taki wynik jak GeForce GTX 680.
Crysis
Crysis - DX10
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis - DX10
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Tym razem nowy akcelerator AMD odparł atak konkurencji, uzyskując od niej lepsze rezultaty. Zwłaszcza w rozdzielczości 2560x1600, gdzie przewaga wynosiła 7 kl./s. W tym teście nowa rewizja HD 7970 jest najszybszą jednordzeniową kartą graficzną, jaką można obecnie kupić.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Czasy, kiedy to akceleratory z serii HD 6000 dostawały bęcki w Crysis 2 od tańszych akceleratorów GeForce odeszły w niepamięć. Układy HD 7000 oferują w tej przepięknej graficznie grze wydajność na poziomie konkurencji i ani myślą z nią przegrywać. Radeon 7970 GHz Edition w trybie 1920x1080 generował nieco większe spadki kl./s niż GeForce GTX 680, ale już pod względem średniej liczby kl./s oba akceleratory wypadły porównywalnie. Sytuacja uległa niewielkiej zmianie po zwiększeniu wielkości obrazu do 2560x1600. W takim ustawieniu nowość AMD generowała lepsze rezultaty.