Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1050/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1050/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W tej mrocznej strzelance HD 7970 GHz Edition sprawował się wyraźnie lepiej od GTX-a 680. Bohater niniejszego artykułu wyświetlał gołym okiem płynniejszy obraz. Przewagę było widać zwłaszcza w trybie obrazu 2560x1600 pikseli.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1050/1500) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1050/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Test w trybie 1920x1080 nie wskazał dobitnie, kto jest tutaj liderem, choć należy dopowiedzieć, że GeForce GTX 680 uzyskał dokładnie o 1 kl./s więcej, niż HD 7970 GHz Edition. Natomiast rezultaty testu w wyższej rozdzielczości dały nam do zrozumienia, że w tak wyśrubowanych ustawieniach to nowa rewizja Radeona 7970 sprawdza się lepiej niż GTX 680.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1050/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W Stalkerze co rozdzielczość, to inne wyniki. Radeon 7970 GHz Edition wymieniają się pozycjami: w 1920x1080 na prowadzeniu jest GeForce GTX 680, a w 2560x1600 pierwsze miejsce obejmuje najnowszy Radeon.