Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 86 48 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 60 41 |
Radeon 6970 2GB (880/1375) | 54 35 |
Radeon 6950 2GB (800/1250) | 48 31 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 67 41 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 51 36 |
Radeon 6970 2GB (880/1375) | 48 32 |
Radeon 6950 2GB (800/1250) | 43 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Gry strategiczne mają tę zaletę (w większości przypadków), że nie wymagają dużej liczby generowanych kl./s do przyjemnej i bezproblemowej gry. Podobnie jest w Shogun 2, gdzie w zasadzie średnie 30-35 kl./s jest wystarczającą liczbą. Natomiast topowe akceleratory firmy AMD i Nvidia zapewniają znacznie więcej. W przypadku Radeona 7970 w Full HD odnotowaliśmy aż 67 kl./s, minimalnych zaś 41 kl./s. Tym razem GeForce GTX 580 został wyraźnie pokonany przez najnowszą kartę graficzną „czerwonych”.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 78 64 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 69 63 |
Radeon 6970 2GB (880/1375) | 54 49 |
Radeon 6950 2GB (800/1250) | 48 42 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 67 60 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 58 51 |
Radeon 6970 2GB (880/1375) | 48 43 |
Radeon 6950 2GB (800/1250) | 43 40 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ostatnia część Stalkera z włączonym wszelkimi detalami i suwakami ustawionym na maksymalne pozycje potrafi wycisnąć ostatnie soki z kart graficznych. Widać to zwłaszcza po Radeonach 6950 i 6970 w rozdzielczości 1920x1080. Podczas testów akceleratora HD 7970 średnio mieliśmy powyżej 60 kl./s, zarówno w rozdzielczości obrazu 1680x1050, jak i 1920x1080.