Battlefield 4
1920x1080, Ultra Detale, MSAA x4, AF x16
Sapphire R7 265 2GB - Mantle (925/1400) | 34 27 |
Sapphire R7 265 2GB - DX (925/1400) | 33 26 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 29 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 4
2560x1600, Ultra Detale, MSAA x4, AF x16
Sapphire R7 265 2GB - Mantle (925/1400) | 21 16 |
Sapphire R7 265 2GB - DX (925/1400) | 20 15 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 18 13 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Przewaga Radeona R7 265 nad rywalem widoczna jest zarówno w trybie DirectX, jak i po aktywowaniu API Mantle. Średnie 33 kl./s w Full HD jest całkiem niezłym wynikiem, a po wyłączeniu wygładzania krawędzi można odczuć spore przyspieszenie w działaniu gry.
Crysis 3
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 44 35 |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | 36 26 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 35 28 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 32 25 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 30 24 |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | 30 23 |
Radeon R9 270 2GB (925/1400) | 28 22 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 28 22 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 26 20 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 24 18 |
GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) | 20 16 |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | 19 15 |
Radeon R7 260 1GB (1000/1500) | 18 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 31 26 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 27 23 |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | 24 19 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 21 18 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 21 17 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 18 16 |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | 18 14 |
Radeon R9 270 2GB (925/1400) | 17 14 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 17 14 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 16 13 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 14 12 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Średnie 26 kl./s w rozdzielczości 1920x1080 co prawda szczytem marzeń gracza nie jest, ale trzeba przyznać, że nowość AMD i tak osiągnęła lepszy rezultat, niż rywal z obozu „zielonych”. Sytuacja powtarza się w trybie 2560x1600. Radeon R7 265 w Crysis 3 miał stosunkowo niewiele niższą wydajność od droższych akceleratorów GeForce GTX 660 i Radeon R7 270.
Grid 2
Grid 2 - DX11
1920x1080 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | 86 72 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 70 56 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 68 53 |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | 65 55 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 64 50 |
Radeon R9 270 2GB (925/1400) | 61 51 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 60 48 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 54 45 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 50 38 |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | 49 40 |
Radeon R7 260 1GB (1000/1500) | 46 36 |
GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) | 43 34 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Grid 2 - DX11
2560x1600 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 71 60 |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | 64 53 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 51 41 |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | 45 37 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 45 35 |
Radeon R9 270 2GB (925/1400) | 42 35 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 42 32 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 38 29 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 35 30 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 32 25 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Radeon R7 265 w Grid 2 i ustawieniu obrazu na 1920x1080 generował wystarczającą ilość kl./s, aby móc mówić o dobrym komforcie. Konkurencyjny GeForce GTX 660 był w tych samych warunkach słabszy, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę minimalną liczbę kl./s.