BattleField: Bad Company 2
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | ![]() ![]() |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | ![]() ![]() |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | ![]() ![]() |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | ![]() ![]() |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | ![]() ![]() |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | ![]() ![]() |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | ![]() ![]() |
Bad Company 2 z aktywnymi wszelkimi detalami graficznymi i włączonym wygładzaniem krawędzi wygląda co najmniej dobrze. W parze z wyglądem idzą wymagania sprzętowe. Mimo to Sapphire Radeon 6850 Vapor-X nie miał większych problemów z rozdzielczością obrazu 1680x1050. Grało nam się naprawdę komfortowo. Karta nieco słabiej wypadła po zwiększeniu wielkości obrazu do 1920x1200 pikseli. Często zdarzały się spadki wyświetlanych kl./s, a w przypadku tak dynamicznej strzelanki, jaką jest Bad Company 2, nie można sobie na to pozwolić. Zwłaszcza podczas ostrej wymiany ognia z wrogami.
Crysis
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | ![]() ![]() |
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | ![]() ![]() |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | ![]() ![]() |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | ![]() ![]() |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | ![]() ![]() |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | ![]() ![]() |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | ![]() ![]() |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | ![]() ![]() |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | ![]() ![]() |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | ![]() ![]() |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | ![]() ![]() |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | ![]() ![]() |
Jedna z najpopularniejszych gier, w której dokonuje się testów kart graficznych (popularniejsza może być chyba tylko seria Quake’a). Nasz bohater w rozdzielczości 1680x1050 i maksymalnie wyśrubowanych ustawieniach miał duże trudności z utrzymaniem płynności grafiki. W 1920x1200 trudno mówić o komforcie grania – choć tutaj na jego obronę składa się akurat to, że wiele droższych akceleratorów ma problemy z wygenerowaniem dużej liczby kl./s.
CMR: Dirt3
CMR: Dirt3 - DX11 - Norwegia
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | ![]() ![]() |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | ![]() ![]() |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | ![]() ![]() |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | ![]() ![]() |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | ![]() ![]() |
CMR: Dirt3 - DX11 - Norwegia
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus HD 6990 4GB (830/1250) | ![]() ![]() |
Asus GTX 580 Matrix 1,5GB (816/1002) | ![]() ![]() |
MSI GTX 580 TFII 1,5GB (782/1002) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 570 SO 1,28GB (845/950) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 570 AMP! 1,28GB (780/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6970 Lightning 2GB (940/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6970 OC2 2GB (920/1450) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 560 Ti AMP! 1GB (950/1100) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
MSI GTX 560 Ti OC 1GB (880/1050) | ![]() ![]() |
Leadtek GTX 560 1GB (850/1002) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6950 1GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6950 OC 1GB (870/1250) | ![]() ![]() |
Asus HD 6870 1GB (915/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6870 Vapor-X 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | ![]() ![]() |
Najnowsza wyścigówka od Codemasters. W porównaniu do poprzednika podkręcono grafikę, co niestety wpłyneło na wymagania sprzętowe. Do komfortowej jazdy należy mieć co najmniej 40 kl./s. Uwzględniając najwyższą szczegółówość detali graficznych (wraz z FSAA), podkręcony Radeon 6850 oferował dobrą wydajność w trybie 1680x1050. Jeśli ktoś zechce użyć wyższej rozdzielczości, będzie musiał liczyć się z pogorszeniem komfortu grania.