Fani wszystkich części Stalkerów nie powinni przeoczyć tego tytułu. Metro 2033 przenosi nas do moskiewskiego metra oraz jego okolic gdzie się dzieje akcja. Gra znalazła się w naszych testach nie bez powodu. Oferuje bowiem bardzo szczegółową grafikę, a przy tym potrafi skorzystać z funkcji zawartych w DX11. Metro 2033 to kolejny „killer” akceleratorów graficznych – wyciąga z nich wszystkie soki!
Metro 2033: 1680x1050, Max Detail
DX9, Aniso-x4, NoAA
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 460 1GB (715/900) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB (700/900) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | ![]() ![]() |
MSI GTX 460 768MB (728/900) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033: 1920x1200, Max Detail
DX9, Aniso-x4, NoAA
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 460 1GB (715/900) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB (700/900) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | ![]() ![]() |
MSI GTX 460 768MB (728/900) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033: 1680x1050, Max Detail
DX10, Aniso-x4, NoAA
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 460 1GB (715/900) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB (700/900) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
MSI GTX 460 768MB (728/900) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033: 1920x1200, Max Detail
DX10, Aniso-x4, NoAA
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB Sonic Platinum (800/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 460 1GB (715/900) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB (700/900) | ![]() ![]() |
MSI GTX 460 768MB (728/900) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033: 1680x1050, Max Detail
DX11, Aniso-x4, NoAA
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 460 1GB (715/900) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB (700/900) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
MSI GTX 460 768MB (728/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033: 1920x1200, Max Detail
DX11, Aniso-x4, NoAA
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 460 1GB (715/900) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB (700/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
MSI GTX 460 768MB (728/900) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Tryby DirectX 9 i DirectX 10 okazują się wystarczająco wymagające dla GF GTX 460. Nie polecamy uruchamiania Metra 2033 w DX 11 z prostej przyczyny – braku płynności animacji. Chociaż fani kart graficznych GeForce mogą być zadowoleni, bo tam GTX 460 osiągają lepsze rezultaty niż HD 5830 i siedzą na plecach droższemu HD 5850. Jednak kto myśli o przejściu całej gry w rytmie 15-20 kl./s?
O wiele ciekawiej dzieje się w starszych API Microsoftu, gdzie jest zażarta walka układów GTX 460 z Radeonami HD 5830 i HD 5850. Brak znów jakichś większych różnic pomiędzy GTX 460 1 GB a GTX 460 768 MB.
Aktualizacja - komentarz do karty Palit GeForce GTX 460 Sonic Platinum
W tej grze karty GeForce zazwyczaj osiągają niezłe rezultaty. Wyższa częstotliwość w modelu Palit GeForce GTX 460 Sonic Platinum pozwoliła uciec przed pozostałymi Gf GTX 460, a co więcej, nawiązać równorzędną walkę z HD 5850.