Gra dla fanów mordobić, zombie i oczywiście filmu o tym samym tytule. Pod względem technologicznym gra nie oferuje zaskakującej jakości grafiki, ale w zamian nie ma kolosalnych wymagań sprzętowych. Ponadto możemy w Resident Evil 5 włączyć generowanie obrazu w trybie DX10.
Resident Evil 5: 1680x1050, Max Detail
Aniso-x16, AA x4
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 460 1GB (715/900) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB (700/900) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | ![]() ![]() |
MSI GTX 460 768MB (728/900) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Resident Evil 5: 1680x1050, Max Detail
Aniso-x16, AA x8
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 460 1GB (715/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB (700/900) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | ![]() ![]() |
MSI GTX 460 768MB (728/900) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Resident Evil 5: 1920x1200, Max Detail
Aniso-x16, AA x4
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 460 1GB (715/900) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB (700/900) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
MSI GTX 460 768MB (728/900) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Resident Evil 5: 1920x1200, Max Detail
Aniso-x16, AA x8
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB Sonic Platinum (800/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 460 1GB (715/900) | ![]() ![]() |
Palit GTX 460 1GB (700/900) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | ![]() ![]() |
MSI GTX 460 768MB (728/900) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Resident Evil 5 to jedna z niewielu gier, gdzie Radeon 5830 nie chce oddać skóry tak łatwo. Zwłaszcza gdy zostało aktywowane wygładzanie krawędzi x8. Widać natomiast pewną przewagę akceleratorów GeForce GTX 460 z większą ilością pamięci RAM – zarówno pod względem minimalnej ilości wyświetlanych klatek, jak i średniej.
Aktualizacja - komentarz do karty Palit GeForce GTX 460 Sonic Platinum
Jak widać, wystarczyło mocno podkręcić układ GF GTX 460, aby mógł rywalizować z mocniejszymi i droższymi, np. z GeForce GTX 470. Układ „czerwonych”, czyli HD 5850, który ostatnio staniał, pozostał poza zasięgiem dzisiejszego bohatera.