Procesor: | |
Płyta główna: | |
Pamięć RAM: | |
Chłodzenie: | |
Dysk twardy: | |
Dysk: | |
Zasilacz: | |
Monitor: | |
Obudowa: |
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows 7 64-bit
- Program do mierzenia kl./s - Fraps
- Asus GeForce GTX 760/770 DCUII OC - ForceWare 340.52 WHQL
- Nvidia GeForce GTX 980 - ForceWare 344.07
- Zotac GeForce GTX 970 AMP! - ForceWare 344.07
- Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X - Catalyst 14.7 beta
- Sapphire Radoen R9 290 Tri-X - Catalyst 14.7 beta
- Zotac GeForce GTX 780 Ti AMP! - ForceWare 340.52
- Asus GeForce GTX 970 Strix OC - ForceWare 344.16
- Asus GeForce GTX 980 Strix OC - ForceWare 344.16
- Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming - ForceWare 344.16
- Gigabyte GeForce GTX 980 G1 Gaming - ForceWare 344.16
- Zotac GeForce GTX 980 AMP! Extreme - ForceWare 344.16
Metodologia testowa:
• 3DMark
Tryb:
- Fire Strike, 1920x1080 – Ogólny wynik
• Battlefield 4
- 1920x1080 MSAA x4, AF x16
- 2560x1600 MSAA x4, AF x16
Maksymalny poziom detali graficznych. Środowisko testowe: DirectX 11.
• Crysis 3
Tryby:
- 1920x1080 SMAA 2TX, AFx16
- 2560x1600 SMAA 2TX, AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Grid 2
Tryby:
- 1920x1080 MSAA x4, AFx16
- 2560x1600 MSAA x4, AFx16
Detale jakości grafiki: Ultra + SAO. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności był dokonywany na wyznaczonym odcinku trasy.
• Max Payne 3
Tryby:
- 1920x1080 AFx16
- 2560x1600 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Metro: Last Light
Tryby:
- 1920x1080 AF x16
- 2560x1600 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Tomb Raider
Tryby:
- 1920x1080 FXAA / AF x16
- 2560x1600 FXAA / AF x16
Jednym z najbardziej obciążających miejsc dla kart graficznych jest las w czasie padającego deszczu. W takich warunkach notowaliśmy jedne z najniższych wartości wyświetlanych kl./s, stąd też obraliśmy je za miejsce testowe. Przechodziliśmy z punktu A, do punktu B.
• Thief
Tryby:
- 1920x1080 FXAA / AF x16
- 2560x1600 FXAA / AF x16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11.