Battlefield 4 1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800)
101 83
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753)
95 80
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753)
94 79
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
92 77
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753)
84 69
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
82 67
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753)
82 67
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
80 65
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
80 64
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
70 52
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
68 50
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
57 44
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Battlefield 4 2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800)
62 49
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753)
60 47
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753)
58 45
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
56 44
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
51 39
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753)
51 41
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
49 39
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753)
49 39
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
48 38
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
45 33
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
43 31
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
36 26
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Battlefield 4 na maksymalnych detalach graficznych stanowił niezbyt duże wyzwanie dla najnowszych kart graficznych firmy Nvidia. Jak widać, fabrycznie podkręcone układy GeForce GTX 970 pozwalają na swobodną rozgrywkę nawet w rozdzielczości 2560x1600. Mocniejsi bracia z GeForce GTX 980 w tych samych warunkach wyświetlały o ok. 10 kl./s więcej.
Ta gra jeszcze długo będzie rozkładała na łopatki karty graficzne. Jak widać, zabawa w trybie 2560x1600 wymaga potężnego akceleratora. Najlepiej sprawdził się Zotac GeForce GTX 980 AMP! Extreme, który dzięki wysokiej częstotliwości taktowania wyświetlał najpłynniejszy obraz wśród przetestowanych dziś kart graficznych.
Grid 2
Grid 2 - DX11 1920x1080 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753)
162 130
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800)
162 130
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753)
157 129
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
154 129
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753)
143 116
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753)
137 110
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
136 115
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
135 108
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
130 104
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
121 97
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
114 93
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
98 77
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Grid 2 - DX11 2560x1600 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800)
113 91
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753)
110 90
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753)
105 87
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
98 82
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
98 81
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753)
94 74
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
92 78
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753)
89 72
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
88 71
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
85 69
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
81 70
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
66 52
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Jeśli mamy tylko taką możliwość, to najlepiej grać w Grid 2 w rozdzielczości dużo wyższej od Full HD. Szczegółowość grafiki zwiększa się, a gra i tak działa w zawrotnym tempie ponad 80 kl./s. I choć najwolniejszym opisywanych dziś był Asus GeForce GTX 970 Strix OC, to wcale mu nie można zarzucić niskiej wydajności - w końcu potrafił generować średnio 89 kl./s w naszym teście.
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11 1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800)
118 90
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753)
111 84
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753)
110 82
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
108 80
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753)
102 72
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
101 72
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753)
101 72
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
98 70
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
97 73
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
93 70
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
86 56
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
63 40
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Max Payne 3 - DX11 2560x1600, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800)
83 59
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753)
79 58
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753)
77 55
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
75 53
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753)
68 50
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
67 53
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
65 48
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753)
65 48
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
64 50
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
62 46
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
60 39
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
42 29
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Pora na zapoznanie się z wynikami w popularnej serii Max Payne. Powyżej trzecia odsłona części, która nieźle wygląda i stawia dość spore wymagania kartom graficznym ze średniego segmentu. W przypadku najnowszych układów Maxwell mogliśmy liczyć na świetny komfort zabawy w rozdzielczości 1920x1080 i co najmniej bardzo dobry w 2560x1600.