Battlefield 4
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800) | 101 83 |
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753) | 95 80 |
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753) | 94 79 |
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 92 77 |
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753) | 84 69 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 82 67 |
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753) | 82 67 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 80 65 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 80 64 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 70 52 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 68 50 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 57 44 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 4
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800) | 62 49 |
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753) | 60 47 |
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753) | 58 45 |
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 56 44 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 51 39 |
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753) | 51 41 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 49 39 |
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753) | 49 39 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 48 38 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 45 33 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 43 31 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 36 26 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 4 na maksymalnych detalach graficznych stanowił niezbyt duże wyzwanie dla najnowszych kart graficznych firmy Nvidia. Jak widać, fabrycznie podkręcone układy GeForce GTX 970 pozwalają na swobodną rozgrywkę nawet w rozdzielczości 2560x1600. Mocniejsi bracia z GeForce GTX 980 w tych samych warunkach wyświetlały o ok. 10 kl./s więcej.
Crysis 3
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800) | 70 58 |
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753) | 68 55 |
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753) | 66 53 |
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 64 52 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 62 50 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 57 44 |
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753) | 56 47 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 55 45 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 55 40 |
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753) | 55 45 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 53 43 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 47 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800) | 42 36 |
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753) | 40 35 |
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753) | 39 33 |
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 38 32 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 36 30 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 36 30 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 34 27 |
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753) | 34 29 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 33 28 |
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753) | 33 28 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 31 26 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 28 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ta gra jeszcze długo będzie rozkładała na łopatki karty graficzne. Jak widać, zabawa w trybie 2560x1600 wymaga potężnego akceleratora. Najlepiej sprawdził się Zotac GeForce GTX 980 AMP! Extreme, który dzięki wysokiej częstotliwości taktowania wyświetlał najpłynniejszy obraz wśród przetestowanych dziś kart graficznych.
Grid 2
Grid 2 - DX11
1920x1080 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753) | 162 130 |
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800) | 162 130 |
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753) | 157 129 |
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 154 129 |
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753) | 143 116 |
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753) | 137 110 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 136 115 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 135 108 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 130 104 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 121 97 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 114 93 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 98 77 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Grid 2 - DX11
2560x1600 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800) | 113 91 |
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753) | 110 90 |
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753) | 105 87 |
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 98 82 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 98 81 |
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753) | 94 74 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 92 78 |
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753) | 89 72 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 88 71 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 85 69 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 81 70 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 66 52 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Jeśli mamy tylko taką możliwość, to najlepiej grać w Grid 2 w rozdzielczości dużo wyższej od Full HD. Szczegółowość grafiki zwiększa się, a gra i tak działa w zawrotnym tempie ponad 80 kl./s. I choć najwolniejszym opisywanych dziś był Asus GeForce GTX 970 Strix OC, to wcale mu nie można zarzucić niskiej wydajności - w końcu potrafił generować średnio 89 kl./s w naszym teście.
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800) | 118 90 |
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753) | 111 84 |
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753) | 110 82 |
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 108 80 |
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753) | 102 72 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 101 72 |
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753) | 101 72 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 98 70 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 97 73 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 93 70 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 86 56 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 63 40 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 980 AMP! Extreme 4GB (1291/1800) | 83 59 |
Gigabyte GTX 980 G1 Gaming 4GB (1228/1753) | 79 58 |
Asus GTX 980 Strix OC 4GB (1178/1753) | 77 55 |
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 75 53 |
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB (1178/1753) | 68 50 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 67 53 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 65 48 |
Asus GTX 970 Strix OC 4GB (1114/1753) | 65 48 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 64 50 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 62 46 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 60 39 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 42 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pora na zapoznanie się z wynikami w popularnej serii Max Payne. Powyżej trzecia odsłona części, która nieźle wygląda i stawia dość spore wymagania kartom graficznym ze średniego segmentu. W przypadku najnowszych układów Maxwell mogliśmy liczyć na świetny komfort zabawy w rozdzielczości 1920x1080 i co najmniej bardzo dobry w 2560x1600.