Pomiar przeprowadzony podczas pokonywania toru SPA samochodem klasy OPEN WHEEL. Gra uruchomiona z najwyższymi detalami, 16xCSAA, rozdzielczość 1440x900.
Race Driver - GRID: 1440x900, Najwyższe
16xCSAA
Intel Core i5 661 @ 4,0GHz | 74 60 |
Intel Core i7 860 @ 4,0GHz | 74 60 |
Intel Core i7 860 @ 3,6GHz | 74 60 |
Intel Core i7 860 @ 3,2GHz | 73 60 |
Intel Core i5 661 @ 3,6GHz | 72 60 |
Intel Core i5 750 @ 4,0GHz | 72 60 |
Intel Core i7 860 @ 2,8GHz | 72 57 |
Intel Core i5 750 @ 3,6GHz | 71 59 |
Intel Core i5 750 @ 3,2GHz | 69 59 |
Intel Core i5 750 @ 2,8GHz | 69 59 |
Intel Core i5 661 @ 3,2GHz | 69 58 |
Intel Core i5 661 @ 2,8GHz | 67 57 |
średnie fps minimalne fps |
Wszystkie procesory uzyskały niemal identyczne wyniki.
Pojawił się też problem przy próbie uruchomienia gry na i7 860. Problem polegał na ciągłym ładowaniu gry, w końcu nawet po kilku minutach gra się nie załadowała. Problem tkwił w tym, że gra obsługiwała maksymalnie 4 rdzenie, zmiana w plikach gry umożliwiła uruchomienie jej na 8 wątkach.
Gra na 8 wątkach miała miejscami skłonności do zwiększenia szybkości jej działania – nagłe przyśpieszenie samochodu bez zmiany ilości kl./s.
Na i5 661 problem był odwrotny – zwolnienie animacji. Prawdopodobnie patch załatwiłby sprawę.