Testy zaczynamy od ustawienia domyślnego, a więc performance (ukierunkowanego na wydajność). Mamy tu do czynienia z rozdzielczością 1280 na 1024 punktów, brakiem antyaliasingu oraz trójliniowym filtrowaniem tekstur. Każdy wynik poprzedzony jest tu literką "P", co stanowi swego rodzaju zabezpieczenie przed zestawianiem ze sobą wyników pochodzących z różnych presetów jakości.
Wyniki na poziomie P4500-P5500 punktów są ponad dwu i pół krotnie niższe od tych jakie uzyskalibyśmy na domyślnych ustawieniach 3dmark'06. Najwydajniejszą (niepodkręconą) kartą jednoprocesorową jest jak widać GeForce 8800GTX. Co jednak nie powinno dziwić, karta wciąż zadziwia swoją architekturą. Warto także zauważyć iż na tych ustawieniach 9600GT wypada nieznacznie gorzej od HD3870.
Testy samego GPU nie zmieniają wiele w klasyfikacji. Rzuca się natomiast w oczy słabość kart opartych o RV630/635 (HD3650) i to nawet w stosunku do GeForce 8600GT/GTS. Tak po prawdzie jednak, nie jest to test przeznaczony dla tych układów. Jeżeli chodzi o możliwości generowania złożonych scen przy użyciu API DX10, warto znać ich miejsce w szeregu.