Ustawienia testowe
Halo Wars 2
1920x1080, Ustawienia Ultra, SMAA
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 112 102 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 104 91 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 101 88 |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | 94 83 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 82 73 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 81 72 |
Radeon RX 480 (1120/2000) | 76 68 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 74 65 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 71 63 |
Radeon RX 470 (1216/1750) | 69 62 |
GeForce GTX 1050 Ti (1290/1400) | 53 45 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 49 41 |
GeForce GTX 1050 (1390/1400) | 44 38 |
Radeon RX 460 (1216/1750) | 35 31 |
W FullHD praktycznie wszystkie współczesne karty graficzne zapewniają płynną animację w Halo Wars 2. Mając na uwadze, że rozgrywka nie jest specjalnie dynamiczna, można spokojnie grać nawet przy 30 kl/s. Warto jednak odnotować, że w przypadku GTX 1050, który posiada jedynie 2 GB pamięci konieczne było obniżenie jakości tekstur o jedno oczko.