Ground Zeroes to konwersja z konsol. Wprawdzie z konsol nowej generacji, ale już po wyglądzie silnika widać, że nie jest to wymagająca gra. W szranki stanęły więc dwie tanie karty (poniżej 400 zł) wyposażone w 1 GB pamięci GDDR5 - NVIDIA GeForce GT 740 oraz AMD Radeon R7 250X. Silnik graficzny FOX posiada ograniczenie do 60 klatek na sekundę.
MGS V: Ground Zeroes – 1920 x 1080
[kl./s.] low
Radeon R7 250X | 60 59 |
GeForce GT 740 | 59 54 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
MGS V: Ground Zeroes – 1920 x 1080
[kl./s.] medium
Radeon R7 250X | 60 58 |
GeForce GT 740 | 58 51 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
MGS V: Ground Zeroes – 1920 x 1080
[kl./s.] high
Radeon R7 250X | 47 43 |
GeForce GT 740 | 40 35 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
MGS V: Ground Zeroes – 1920 x 1080
[kl./s.] extra high
GeForce GT 740 | 21 16 |
Radeon R7 250X | 19 15 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Tanie karty umożliwiają komfortową rozgrywkę w Ground Zeroes w rozdzielczości Full HD, przy ustawieniach niskich i średnich. Ustawienia wysokie nadal pozwalają spokojnie grać, jednak szybkość działania gry wynosi już około 40-50 klatek na sekundę. Ground Zeroes jest częścią programu NVIDII, ale przewaga 740-tki ujawnia się jedynie przy ustawieniach maksymalnych, które nie umożliwiają już płynnej rozgrywki na kartach graficznych tej klasy. Wykorzystanie ustawień Extra High nie przyniesie jednak znaczącej poprawy w jakości grafiki.
Krótki test na zintegrowanej grafice Intel Iris 5200 (Core i7 4770R + 2 x 4GB 1600 MHz)
Niskie wymagania sprzętowe to dobra wiadomość dla tych wszystkich graczy, którzy planują zakup Phantom Pain. Szkoda, że silnik graficzny nie prezentuje się nieco lepiej, ale chyba niewiele osób przypuszczało, że nowa generacja konsol olśni nas możliwościami sprzętowymi.
Komentarze
30Obyś któregoś dnia się nie zdziwił, im głupszy pomysł tym szybciej ktoś go zrealizuje...
UbiSzajs notuj,notuj jak się robi gry na PC
Kojima Productions LA A+
- i tu się nie zgadzam wystarczy zmienić ustawienie Lighting na max i gra wygląda dużo lepiej na PC w porównaniu do Xone i PS4. Najlepiej widać to na samym początku, jak patrzy się w kierunku bazy, każde źródło światła jest wtedy znacznie lepiej widoczne, za to na konsolach wygląda to jak przy opcji oczko niżej.
swoją drogą dla mnie seria jest lipna i szkoda mi łącza, ale rozumiem tych którym się toto podoba, na ich miejscu bym zassał.
Producenci pokazują graczom środkowy palec?
Gracze pc mogą w ten sposób pokazać środkowy palec im w rewanżu :>
Co do grafy, że lipna, no jest lipna, ale czy ktokolwiek spodziewał się czegoś lepszego od gry pisanej pod "next geny" których maxem jest:
-radek 6850 / 6790
- tabletowy procek amd 6x 1.6GHz ?
To żadna optymalizacja... każda jedna gierka robione głównie pod te zabawki (o iksie nie wspominam nawet bo szkoda...) będzie miała taką "optymalizacje.
Po prostu poziom konsolek to pecetowe LOW.
I tyle.
Czarów nie ma, a jak zrobili coś troche bardziej wymagającego jak Assassin's Creed to na konsolach już jest szarpanie obrazu i dropy poniżej 20fps.
Sorry.
Trudno w to uwierzyć ale działa płynnie na 2 rdzeniowym E5200 podkręconym do 3,2 GHz + Radeon 6770.
Ustawienia 1440x900 wszystko na High.