Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x4
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 36 31 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 34 29 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 33 28 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 27 22 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 27 22 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 26 22 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 26 22 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 23 19 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 23 19 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 23 19 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 22 18 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 18 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x4
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 32 27 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 30 26 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 29 25 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 23 19 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 23 18 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 22 18 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 22 18 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 20 17 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 20 17 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 20 16 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 19 15 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 16 13 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Metro 2033 szybkość karty Radeon 7770 była na poziomie Radeona 6790. Nieco lepiej zaprezentował się model HD 7750, który zaoferował podobne możliwości jak droższy GeForce GTX 550 Ti. Mimo wszystko w tej grze, gdzie użyta została teselacja, spodziewaliśmy się lepszych wyników po najnowszych Radeonach. Niestety, lepszych wyników nie udało nam się uzyskać w przypadku kart autorskich.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 46 32 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 37 25 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 36 26 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 35 25 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 35 25 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 34 24 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 33 22 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 28 20 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 23 16 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 23 16 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 23 16 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 20 12 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 42 28 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 32 23 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 32 22 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 32 22 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 32 20 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 30 22 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 29 19 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 25 18 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 20 14 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 20 13 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 20 13 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 18 13 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Podobną sytuację zauważyliśmy w drugiej części Shoguna. Akcelerator HD 7750 oferował porównywalną wydajność do konkurencyjnego (i droższego) GeForce’a GTX 550 Ti. Natomiast mocniejszy z braci - HD 7770, zakończył testy na poziomie Radeona 6790. Po testach Asusa Radeon 7770 TOP i Sapphire Radeon 7770 OC odnotowaliśmy niewielki wzrost wydajności w stosunku do karty referencyjnej. Natomiast ogólna wydajność była już na poziomie HD 6850.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 87 76 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 77 63 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 70 57 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 69 57 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 65 55 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 60 47 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 55 47 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 54 47 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 52 44 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 48 42 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 47 41 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 46 40 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 74 65 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 61 47 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 55 44 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 54 43 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 52 45 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 51 42 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 48 42 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 46 40 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 45 39 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 42 36 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 41 36 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 40 36 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ostatnia gra w naszym porównaniu to Stalker: Zew Prypeci. Znając już możliwości nowych Radeonów ze średniej półki, nie byliśmy zaskoczeni ich wynikami. Akcelerator HD 7770 w niższej rozdzielczości oferował lepszą wydajność od Radeona 6850, by praktycznie zrównać się z nim w wyższym trybie. Nieco inna sytuacja wyglądała w przypadku modelu HD 7750, który wyraźnie ustąpił starszemu bratu – HD 6770. Wyniki dodatkowo poprawiły modele przygotowane przez Asusa i Sapphire, gdzie zauważyliśmy kilka dodatkowych kl./s.