Battlefield 3
Battlefield 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 72 57 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 71 57 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 60 49 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 59 47 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 58 47 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 55 46 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 49 39 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 48 41 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 47 39 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 45 36 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 44 36 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 40 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 64 52 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 62 51 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 52 43 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 52 42 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 52 42 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 50 40 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 44 36 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 42 34 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 42 34 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 39 32 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 39 32 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 36 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Niższa rozdzielczość obrazu nie stanowiła dużego wyzwania dla Radeona HD 7770 – mogliśmy grać całkiem komfortowo. Nieco słabiej w tych samych warunkach wypadł drugi z bohaterów artykułu, choć na upartego można było przechodzić kolejne etapy gry. Podwyższenie poprzeczki, czyli przejście do trybu 1920x1080 pikseli, sprawiło spore problemy układowi HD 7750. Jedynie mocniejszy brat pozwalał na przyzwoitą grę bez większych spadków wydajności.
W przypadku akceleratorów Asus Radeon 7770 TOP i Sapphire Radeon 7770 TOP uzyskiwaliśmy wyniki bliskie Radeona 6850.
Crysis
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 49 42 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 49 41 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 41 34 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 37 31 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 37 31 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 35 30 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 35 30 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 31 26 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 29 24 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 27 22 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 27 22 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 24 20 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX10
1920x1080, Maks. Detale
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 40 34 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 40 34 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 34 28 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 31 25 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 31 25 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 30 24 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 29 24 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 25 20 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 22 19 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 21 17 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 21 17 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 19 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pierwsza część gry Crysis wycisnęła wszystkie soki z bohaterów niniejszego testu. Zarówno Radeon 7750, jak i Radeon 7770 nie potrafiły zapewnić płynnej animacji w rozdzielczości 1680x1050. Dla porównania, tańszy Radeon 6790 oferował taką samą wydajność jak HD 7770. Niestety, wersje autorskie niewiele tutaj pomogły i co najwyżej okazały się konkurencyjne dla HD 6790.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1680x1050, High
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 43 31 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 38 27 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 38 27 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 38 20 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 36 25 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 32 16 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 28 20 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 28 20 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 28 20 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 27 16 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 25 17 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 24 14 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 2 - DX11
1920x1080, High
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 34 25 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 32 17 |
Asus Radeon 7770 1GB TOP (1120/1125) | 29 18 |
Sapphire Radeon 7770 1GB OC (1150/1125) | 29 18 |
AMD Radeon 7770 1GB (1000/1125) | 27 17 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000) | 27 13 |
Sapphire Radeon 6790 1GB (840/1050) | 24 13 |
AMD Radeon 7750 1GB (800/1125) | 23 16 |
Asus Radeon 7750 1GB (820/1125) | 23 16 |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | 22 15 |
GeForce GTS 450 1GB (783/902) | 19 13 |
Sapphire Radeon 6770 1GB (850/1200) | 19 11 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W drugiej części Crysis nowe Radeony wypadły zdecydowanie lepiej. Podczas grania na HD 7750 nie zdarzały się tak duże spadki wyświetlanych kl./s, jak u HD 6850. Bardzo dobre rezultaty zbieraliśmy też na Radeonie 7770 – ta karta generowała podobną liczbę kl./s jak Radeon 6850, a pod względem minimalnej liczby kl./s była nawet lepsza.
A jeszcze lepszą grywalność zdobyliśmy w czasie testów modeli podkręconych. Trzeba tutaj pochwalić je za stosunkowo niewielkie spadki kl./s.