Fani wszystkich części Stalkerów nie powinni przeoczyć tego tytułu. Metro 2033 przenosi nas do moskiewskiego metra oraz jego okolic gdzie się dzieje akcja. Gra znalazła się w naszych testach nie bez powodu. Oferuje bowiem bardzo szczegółową grafikę, a przy tym potrafi skorzystać z funkcji zawartych w DX11. Metro 2033 to kolejny „killer” akceleratorów graficznych – wyciąga z nich wszystkie soki!
Metro 2033 DX10: 1280x1024, Max Detail
Aniso-x4, NoAA
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 44 24 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 39 20 |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 36 20 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 36 20 |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) | 34 22 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 34 16 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 29 15 |
średnie fps minimalne fps |
Metro 2033 DX10: 1680x1050, Max Detail
Aniso-x4, NoAA
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 34 18 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 31 16 |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 28 15 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 28 15 |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) | 27 17 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 27 13 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 23 11 |
średnie fps minimalne fps |
Wybraliśmy tryb DirectX 10 i dwie rozdzielczości: 1280x1024 oraz 1680x1050. Mimo to osiągi fabrycznie podkręconych akceleratorów GTS 450, jak również ich konkurentów, są przeciętne. Palit i ASUS z GF GTS 450 w porównaniu do HD 5750 i HD 5770 odznacza się znacznie mniejszymi spadkami wyświetlanych kl./s, co ma duży wpływ na komfort grania. Niemniej jednak ogólna wydajność jest niska nawet w 1280x1024 i dopiero mając droższego GeForce’a GTX 460 pograsz w miarę komfortowo.