Procesor: Intel Core i7 920 2,66 @3.5 GHz | |
Płyta główna: ASUS Rampage II Extreme | |
Pamięć RAM: Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz | |
Chłodzenie: Noctua NH-D14 | |
Dysk twardy: Seagate 250 GB Barracuda 7200.12 | |
Zasilacz: Chieftec CFT-620-A12S 620 W | |
Monitor: NEC 2470WVX | |
Obudowa: CoolerMaster 690 II Advanced |
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 Ultimate 64 bit PL
- GeForce GTS 450 – ForceWare 260.52
- GeForce GTX 260 – ForceWare 258.96
- GeForce GTX 460 – ForceWare 258.96
- Radeon 5750 – Catalyst 10.8
- Radeon 5770 – Catalyst 10.8
- Radeon 5830 – Catalyst 10.8
Metodologia testowa
• Heaven Benchmark 2.1
Tryby: 1680x1050 Normal Tesselation, 1680x1050 Extreme Tesselation. Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności był wykonywany za pomocą wbudowanego benchmarka.
• 3DMark Vantage
Tryb: Performance, 1280x1024.
Podajemy wynik GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego).
• Crysis
Tryby: 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Very High Detail. Środowisko testowe: DirectX 10.
Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• CMR: Dirt 2
Tryby: 1680x1050 AA x4/ AF x16, 1920x1200 AA x4/ AF x16. Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Just Cause 2
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1920x1200 AF x16. Detale jakości grafiki: Maximum oprócz wyłączonego generowania wody przez GPU oraz bez filtru bokeh na kartach GF. Środowisko testowe: DirectX 10. Wydajność została zmierzona za pomocą wbudowanego testu (drugie time demo). Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Lost Planet 2
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1920x1200 AF x16. Detale jakości grafiki: Maksimum. Środowisko testowe: DirectX 11.
Wykorzystaliśmy wbudowane time demo (pierwsza scena). Ilości klatek zliczał program Fraps.
• Mafia II
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1920x1200 AF x16. Detale jakości grafiki: Maksimum oprócz wyłączonego PhysX. Wykorzystaliśmy wbudowany benchmark. Średnią i minimalną ilość kl./s zliczał Fraps.
• Metro 2033
Tryby: 1280x1024 AF x4, 1680x1050 AF x4. Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 10. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• STALKER – Zew Prypeci
Tryby: 1680x1050 AA x4/ AF x16, 1920x1200 AA x4/ AF x16. Detale jakości grafiki: Max Detail (wszystkie suwaki na max). Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.
• Resident Evil 5
Tryby: 1680x1050 AA x4/ AF x16, 1920x1200 AA x4/ AF x16. Detale jakości grafiki: Maximum. Środowisko testowe: DirectX 11. Wydajność mierzyliśmy w początkowej fazie wbudowanego testu. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.