Oba akceleratory zostały wypożyczone na dość krótki czas. Dlatego też podkręcanie odbyło się w sposób skrócony. Skupiliśmy się na tuningowaniu rdzenia graficznego. Będziemy jeszcze testowali układy GeForce GTS 450, więc możemy zapewnić, że przemaglujemy je dokładniej. ;-)
Just Cause 2: 1680x1050, Max Detail
Aniso-x16, NoAA
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 70 37 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 59 39 |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) | 58 33 |
ASUS GTS 450 1GB (@1000/1050) | 58(+5%) 33 (+3%) |
Palit GTS 450 1GB (@970/1050) | 57 (+4%) 33 (+3%) |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 55 32 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 55 32 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 51 34 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 44 28 |
średnie fps minimalne fps |
Crysis: 1280x1024, Very High Detail
Aniso-x00, noAA
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 40 32 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 36 29 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 33 27 |
ASUS GTS 450 1GB (@1000/1050) | 33 (+10%) 25 (+4%) |
Palit GTS 450 1GB (@970/1050) | 32 (+7%) 25 (+4%) |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) | 31 23 |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 30 24 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 30 24 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 28 22 |
średnie fps minimalne fps |
Układ graficzny ASUS GeForce GTS 450 Top podkręcaliśmy za pomocą narzędzia ASUS SmartDoctor. Podnieśliśmy napięcie zasilające rdzeń z 1,125 V do 1,212 V i taktowanie z 925 MHz do 1000 MHz. Pamięć natomiast przetaktowaliśmy do 1050 MHz.
Kartę Palit GeForce GTS 450 podkręciliśmy do 970/1050 MHz. Wydajność przed i po overclockingu przedstawiamy w dwóch grach: Crysis i Just Cause 2. Podkręcenie nie przyniosło ogromnego przyrostu szybkości działania gier. Liczyć można na tylko kilka dodatkowych kl./s.