Gra dla fanów mordobić, zombie i oczywiście filmu o tym samym tytule. Pod względem technologicznym gra nie oferuje zaskakującej jakości grafiki, ale w zamian nie ma kolosalnych wymagań sprzętowych. Ponadto możemy w Resident Evil 5 włączyć generowanie obrazu w trybie DX10.
Resident Evil 5: 1680x1050, Max Detail
Aniso-x16, AA x4
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 81 62 |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) | 75 56 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 74 56 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 69 53 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 64 48 |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 62 47 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 62 47 |
średnie fps minimalne fps |
Resident Evil 5: 1920x1200, Max Detail
Aniso-x16, AA x4
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 83 63 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 64 50 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 61 46 |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) | 61 45 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 52 40 |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 48 37 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 48 37 |
średnie fps minimalne fps |
RE5 to jedna z "lżejszych" gier w zestawieniu. Mając do dyspozycji podkręcone GTS-y 450 mogliśmy sobie pozwolić na wysokie rozdzielczości, a nawet wygładzanie AA x4. W porównaniu do HD 5770 zwłaszcza drogi ASUS GeForce GTS 450 TOP nie wypada zbyt atrakcyjnie. Co więcej, tańszy HD 5750 wydaje się tu być konkurentem nie do pobicia. Zupełnie inaczej ma się sprawa z dość tanim Palitem GeForce GTS 450 Sonic Platinum, który kosztuje mniej więcej tyle co HD 5750 1 GB.