Najnowsza część z serii Colin McRae. Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: Dirt2 DX11- 1680x1050, Ultra Detail
Aniso-x16, AA x4
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 76 69 |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 62 56 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 62 56 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 53 48 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 50 45 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 44 40 |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) DX9 | 63 55 |
średnie fps minimalne fps |
CMR: Dirt2 DX11- 1920x1200, Ultra Detail
Aniso-x16, AA x4
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 66 60 |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 54 48 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 54 48 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 48 41 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 47 41 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 41 37 |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) DX9 | 57 47 |
średnie fps minimalne fps |
Podkręcone przez producentów GF GTS 450 świetnie spisują się w rozdzielczości 1680x1050. Wydajność była na tyle wysoka, że grało się bardzo dobrze i nie zdarzały się duże spadki wyświetlanych kl./s. W tym porównaniu nowe Fermi wypadło nawet lepiej niż Radeon 5830. Wyższy tryb rozdzielczości obrazu, czyli 1920x1200, również był grywalny na GTS 450 i można śmiało grać, pod warunkiem że odnotowane przez nas minimalne 48 kl./s będzie wystarczające - dla wielu maniaków gier wyścigowych nie jest.