Najwyższa testowana rozdzielczość w proporcji 16:10. Karty, które się tu sprawdzą to GeForce 8800GTX, 8800GT, oraz Radeon HD2900XT. Przy zmniejszeniu detali, lub wyłączeniu AA także 8800GTS 640MB.
Jak widać wysokie rozdzielczości są zupełnie po za zasięgiem GeForce'ów 8600, czy Radeonów HD z serii 2600, co na pewno nie dziwi - nie ten target.
Znaczna przewaga GTX-a jeśli chodzi o maksymalny osiągany fps, 8800GT już tylko minimalnie lepszy od bardziej przepustowego, jeśli chodzi o pamięci, GTS-a. Nie zmienia to faktu, że na wszystkich kartach tryb VERY HIGH, oferujący włączone wygładzanie krawędzi x4 niejako w standardzie, nie zapewni nikomu komfortowej zabawy przy tym tytule. Jednak, czy w tak wysokiej rozdzielczości warto jeszcze, w ogóle włączać AA? Okazuje się, że tak. Im większy wyświetlacz bowiem, tym "schodki" na obiektach będą bardziej widoczne, i dla osób, które mają "alergię" na ten ujemny efekt generowania grafiki 3D, pozostaje do dyspozycji właściwie tylko 8800GTX wspierany przez możliwie mocny i wydajny procesor serii Core2.