Specjalnie na wasze życzenie dołączamy wyniki podkręconego Radeona 7970.
BattleField 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 680 2GB (@1130/1740) | 55 + 7 43 + 5 |
Radeon 7970 3GB (@1125/1575) | 49 + 8 39 + 5 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 55 43 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 49 39 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
Radeon 7970 3GB (@1125/1575) | 42 + 6 22 + 3 |
GeForce GTX 680 2GB (@1130/1740) | 40 + 4 28 + 4 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 42 22 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 40 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 680 2GB (@1130/1740) | 65 + 5 59 + 4 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 65 59 |
Radeon 7970 3GB (@1125/1575) | 53 + 11 50 + 10 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 53 50 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
GeForce GTX 680 2GB (@1130/1740) | 47 + 5 31 + 1 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 47 31 |
Radeon 7970 3GB (@1125/1575) | 41 + 5 26 + 4 |
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 41 26 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Zwiększenie częstotliwości taktowania w Radeonie 7970 w dość znaczący sposób poprawia działanie gier. Więcej kl./s przyda się chociażby w Crysis 2 i Hard Reset, które z powyższego zestawienia mają największe wymagania sprzętowe. Podkręcenie najszybszej karty z Radeonem na pokładzie pozwoliło osiągnąć rezultaty na poziomie GTX’a 680 lub nieco wyższe.