Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 63 49 |
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 62 52 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 48 44 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 43 32 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 43 32 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 42 31 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 42 31 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 37 28 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 35 27 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 39 32 |
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 37 28 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 30 26 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 25 19 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 25 19 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 24 18 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 24 18 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 20 16 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 20 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Tomb Raider znów widać niedostatek mocy obliczeniowej w GeForce GTX 960, który wyświetla zauważalnie mniej kl./s, niż jego główny rywal.
Thief
1920x1080 - Najwyższe, FXAA, AF x16
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 97 73 |
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 90 70 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 73 58 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 71 51 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 71 51 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 69 49 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 69 49 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 65 47 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 57 45 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Thief
2560x1600 - Najwyższe, FXAA, AF x16
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 56 40 |
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 51 39 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 41 25 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 37 30 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 37 30 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 36 29 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 36 29 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 34 27 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 31 19 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Thief, który nie jest mocno wymagającą grą, nowość firmy Nvidia pozwala na komfortowe granie w rozdzielczości 1920x1080 i całkiem nieźle sobie radzi w 2560x1600. Choć pod względem średniej liczby kl./s, GeForce GTX 960 nie jest w stanie zagrozić rywalowi, to jednak w wyższej rozdzielczości zdarzały mu się mniejsze spadki animacji obrazu, niż w Radeonie R9 285.
Watch_Dogs
1920x1080 - Maks. detale, MSAA x4, AF x16
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 55 47 |
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 51 43 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 34 28 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 34 28 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 34 24 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 33 27 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 33 27 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 33 26 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 33 26 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Watch_Dogs
2560x1600 - Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 37 28 |
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 33 27 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 20 13 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 20 13 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 19 12 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 19 12 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 19 12 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 18 11 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 18 10 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pora na ostatnią grę w naszym artykule. Watch Dogs wyciska ostatnie soki z akceleratorów ze średniego segmentu. Najmłodsze dziecko firmy Nvidia wypadł tutaj dość dobrze, osiągając porównywalną wydajność co konkurent.