Procesor: | |
Płyta główna: | |
Pamięć RAM: | |
Chłodzenie: | |
Dysk twardy: | |
Dysk: | |
Zasilacz: | |
Monitor: | |
Obudowa: |
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows 7 64-bit
- Program do mierzenia kl./s - Fraps
- ZotacGeForce GTX 760 – ForceWare 347.09
- Zotac GeForce GTX 970 - ForceWare 347.09
- Sapphire Radeon R9 285 – Catalyst 14.11 beta
- Sapphire Radeon R9 290 - Catalyst 14.11 beta
- Asus GeForce GTX 960 DCUII – ForceWare 347.25
- Gigabyte GeForce GTX 960 G1 Gaming - ForceWare 347.25
- MSI GeForce GTX 960 Gaming G2 – ForceWare 347.25
- Zotac GeForce GTX 960 AMP! Edition - ForceWare 347.25
Metodologia testowa:
• 3DMark
Tryb:
- Fire Strike, 1920x1080 – Ogólny wynik
• Crysis 3
Tryby:
- 1920x1080 SMAA 2TX, AFx16
- 2560x1600 SMAA 2TX, AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Far Cry 4
- 1920x1080 MSAA x4, AFx16
- 2560x1600 MSAA x4, AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Metro: Last Light
Tryby:
- 1920x1080 AF x16
- 2560x1600 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Tomb Raider
Tryby:
- 1920x1080 FXAA / AF x16
- 2560x1600 FXAA / AF x16
Jednym z najbardziej obciążających miejsc dla kart graficznych jest las w czasie padającego deszczu. W takich warunkach notowaliśmy jedne z najniższych wartości wyświetlanych kl./s, stąd też obraliśmy je za miejsce testowe. Przechodziliśmy z punktu A, do punktu B.
• Thief
Tryby:
- 1920x1080 FXAA / AF x16
- 2560x1600 FXAA / AF x16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11.
• Watch_Dogs
Tryby:
- 1920x1080 AFx16
- 2560x1600 AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.