Crysis 3
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 56 41 |
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 53 43 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 40 31 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 38 29 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 35 28 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 35 28 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 34 27 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 34 27 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 32 25 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 36 30 |
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 31 26 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 25 20 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 22 18 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 22 18 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 22 18 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 22 18 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 21 17 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 20 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W rozdzielczości Full HD najnowszy akcelerator firmy Nvidia osiągał średnio 32 kl./s w przygotowanym przez nas teście. Różnica do rywala R9 285, który w tym samym porównaniu kończył test z wynikiem 40 kl./s jest naprawdę odczuwalna. Co więcej, nawet "staruszek" GeForce GTX 760 osiągał lepszą i wydajność. Tryb obrazu 2560x1600 praktycznie rzuca na kolana wszystkie akceleratory z segmentu cenowego ok. 1000 zł.
Far Cry 4
1920x1080, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 57 43 |
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 52 43 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 26 22 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 26 22 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 26 21 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 26 13 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 25 21 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 25 21 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 25 20 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Far Cry 4
2560x1600, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 37 28 |
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 32 28 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 21 12 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 19 13 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 19 13 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 19 13 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 19 12 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 17 11 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 15 8 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W tym zestawieniu GeForce GTX 960 prezentuje się trochę lepiej, niż w Crysis 3. Testy kończyły się lekko gorszym średnim wynikiem w porównaniu do Radeona R9 285. W jego przypadku natomiast notowaliśmy za każdym razem mocne spadki wyświetlanych kl./s.
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 67 58 |
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 61 51 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 47 41 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 47 41 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 46 39 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 46 40 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 46 41 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 43 37 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 42 36 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA X2, AF x16
Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) | 36 31 |
Sapphire R9 290 3GB (947/1250) | 33 29 |
MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) | 24 21 |
Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) | 24 21 |
Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) | 24 21 |
Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) | 24 21 |
Sapphire R9 285 2GB (918/1375) | 24 20 |
Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) | 22 19 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 22 19 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Kolejna gra, w której rywal z obozu AMD jest praktycznie poza zasięgiem. Trochę lepiej prezentują się opracowane przez vendorów akceleratory, gdzie wyższa częstotliwość taktowania pozwoliła osiągać szybkość działania gry na poziomie R9 285.