Procesor: | |
Płyta główna: | |
Pamięć RAM: | |
Chłodzenie: | |
Dysk twardy: | |
Zasilacz: | |
Monitor: | |
Obudowa: |
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64 bit
- Gigabyte Radeon 7950 Windforce X3 – Catalyst 12.3
- Asus Radeon 7970 DCU II TOP - Catalyst 12.3 beta (950.5.0)
- Gigabyte GeForce GTX 590 – ForceWare 295.73
- AMD Radeon 6990 – Catalyst 12.3 beta (950.5.0)
- XFX Radeon 7950 BE - Catalyst 12.3 beta (950.5.0)
- Zotac GeForce GTX 580 AMP2 – ForceWare 295.73
- GeForce GTX 670 – ForceWare 301.33
- Fraps
Metodologia testowa
• 3DMark 11
Tryb: Performance, 1280x720
Podajemy wynik ogólny oraz GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego)
• 3DMark Vantage
Tryb: Performance, 1280x1024.
Podajemy wynik GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego).
• Heaven Benchmark 2.5
- 1920x1080 Normal Tesselation
- 1920x1080 Extreme Tesselation
Mierzymy średnią ilość wyświetlanych kl./s w dwóch ustawieniach stopnia teselacji.
• Battlefield 3
- 1920x1080 AA x4 / AFx16
- 2560x1600 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Maksymalne. Środowisko testowe: DirectX 11.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie gry. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Crysis
- 1920x1080 AA x4 / AFx16
- 2560x1600 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Very High Detail. Środowisko testowe: DirectX 10.Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Crysis 2
- 1920x1080 AFx16
- 2560x1600 AFx16
Detale jakości grafiki: Ultra. Dodatkowo ściągnięty pakiet tekstur o wyższej rozdzielczości. Patch 1.9. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności był dokonywany w nagranym demie w części miasta DownTown.
• Deus Ex: Human Revolution
- 1920x1080 FXAA Wysoki / AFx16
- 2560x1600 FXAA Wysoki / AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Dirt 3
- 1920x1080 AA x4 / AFx16
- 2560x1600 AAx4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa na wybranych odcinku trasy w Norwegii wraz z innymi autami.
• Hard Reset
Tryby:
- 1920x1080 AA x4 / AF x16
- 2560x1600 AA x4 / AF x16
Detale grafiki: Ultra. Środowisko testowe: DirectX 9. Pomiar wykonywaliśmy w początkowej fazie gry, przechodząc z punktu A do punktu B. Pomiar wyświetlanych klatek odbywał się za pomocą programu Fraps.
• Metro 2033
- 1920x1080 AFx16
- 2560x1600 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Shogun 2
- 1920x1080 AF x16
- 2560x1600 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Do mierzenia wydajności wykorzystaliśmy z przeznaczonego benchmarka.
• STALKER – Zew Prypeci
- 1920x1080 AA x4 / AFx16
- 2560x1600 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Max Detail (wszystkie suwaki na max). Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.