Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 127 109 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 114 96 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 112 102 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 110 87 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 108 94 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 101 91 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 99 89 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 82 73 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex: Human Revolution - DX11
2560x1600, Maks. Detale, FXAA, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 82 76 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 73 65 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 70 64 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 67 61 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 63 58 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 60 55 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 58 54 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 51 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex: Human Revolution to jedna z niewielu nowszych gier, która działa naprawdę dobrze w większych rozdzielczościach niż 1920x1080. Bohater dzisiejszego artykułu spisał się w takich warunkach bardzo dobrze. Jak widać na powyższych wykresach, jego wydajność stała na wyższym poziomie od podkręconego GeForce’a GTX 580 i w zasadzie identycznym jak układu GTX 670.
Dirt 3
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x1
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 99 90 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 97 87 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 94 82 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 89 82 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 82 77 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 71 66 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 71 66 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 68 62 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 71 65 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 67 60 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 65 59 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 58 52 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 56 52 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 49 44 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 48 45 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 45 43 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pora na wyścigi samochodowe. Dirt 3 już pewnie niedługo doczeka się następcy, ale póki co świetnie nadaje się do testów najnowszych akceleratorów. Najpotężniejsze karty dają sobie radę z rozdzielczością 1920x1080, lecz już w wyższej, tj. 2560x1600, niektóre z nich generują zbyt mało kl./s. A to przekłada się na niższy komfort zabawy. Gigabyte Radeon 7950 Windforce X3 jest szybką kartą w rozdzielczości Full HD, lecz w wyższym trybie Dirt 3 był już na granicy płynności. Z kolei w grach wyścigowych utrata płynności jest odczuwalna i wpływa na prowadzenie auta.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 99 74 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 95 68 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 88 58 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 82 57 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 76 52 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 68 47 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 67 46 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 67 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 57 39 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 51 32 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 47 31 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 44 27 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 44 25 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 40 25 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 38 22 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 35 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Zobaczyć, jak najdroższe i najlepsze karty graficzne wyświetlają kl./s na granicy płynności, w dodatku w polskiej grze – bezcenne. :-) Taki jest Hard Reset, w którym co chwilę staczamy bitwy z ogromną liczbą przeciwników. Wówczas wymagane jest ok. 40-50 kl./s w celu utrzymania dostatecznego komfortu z grania. Nasz bohater bez większych kłopotów radzi sobie w trybie Full HD, oferując identyczną wydajność jak podkręcony GeForce GTX 580, choć w porównaniu do ostatniej nowości „zielonych” uzyskuje zauważalnie słabsze wyniki. Po podniesieniu poprzeczki i przejściu do trybu 2560x1600, w przygotowanym przez nas teście liczba kl./s często spadała do 22.