Battlefield 3
Battlefield 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 100 79 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 97 76 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 96 76 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 88 61 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 81 64 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 75 61 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 74 56 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 70 54 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 62 52 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 55 43 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 54 41 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 52 41 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 46 36 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 44 34 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 43 37 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 29 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Nowość firmy Gigabyte w Battlefield 3 oferuje bardzo dobrą wydajność w rozdzielczości obrazu 1920x1080. Generowanych jest wówczas ok. 70 kl./s. Ta liczba mocno spada po przejściu do trybu 2560x1600. Przy średnich 44 kl./s komfort grania jest raczej przeciętny.
Crysis
Crysis - DX10
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 63 48 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 58 50 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 57 48 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 54 29 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 53 45 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 52 46 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 51 44 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 49 42 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX10
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 44 27 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 41 35 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 40 35 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 35 30 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 34 30 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 33 29 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 32 28 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 30 25 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Karta w Crysis sprawdziła się naprawdę nieźle, wygrywając z podkręconym GeForce GTX 580 od firmy Zotac i osiągając zbliżony wynik, co droższy GeForce GTX 670. I to zarówno w niższym, jak i w wyższym trybie wielkości obrazu. Niemniej jednak w tym przypadku polecamy nie wychodzić poza rozdzielczość Full HD.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 72 57 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 68 38 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 65 41 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 65 41 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 60 47 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 59 36 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 54 41 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 54 33 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 47 37 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 45 23 |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | 44 24 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 40 28 |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | 39 22 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 36 26 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 35 21 |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | 33 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Nie inaczej jest w drugiej części bardzo popularnej gry Crysis. Gigabyte Radeon 7950 Windforce X3 pozwoli rozkoszować się maksymalnymi detalami graficznymi (choć bez włączonego wygładzania krawędzi) w rozdzielczości obrazu 1920x1080. Tym razem na tle GeForce’a GTX 670 autorski Radeon 7950 wypadł słabiej pod względem minimalnej liczby kl./s.