Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Równie wysokie wymagania sprzętowe jak Hard Reset ma gra Metro 2033. W wielu etapach nie da się grać z włączonym wygładzaniem krawędzi x4. Dlatego jak dotąd nie prezentujemy wyników z tym efektem, bo wówczas topowe akceleratory wyświetlałyby po 20-30 kl./s w rozdzielczości Full HD. W przypadku Radeona 7950 firmy Gigabyte dało się grać komfortowo co najwyżej w trybie 1920x1080. Karta oferuje wówczas zauważalnie lepszą wydajność od GeForce GTX 670 i GeForce GTX 580.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2 na maksymalnych detalach graficznych wyciska wszystkie soki zarówno z karty graficznej, jak i procesora komputera. Na szczęście gra z gatunku RTS nie potrzebuje bardzo dużej liczby kl./s, stąd też czołówka oferowanych akceleratorów pozwala na płynne granie w rozdzielczości obrazu 2560x1600 pikseli. Prezentowany akcelerator spisuje się w Shogunie 2 co najmniej dobrze, oferując wydajność niewiele słabszą od droższych kart, np. GeForce GTX 670.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W tej grze testy prowadzimy od kilkunastu miesięcy i prawdę mówiąc chcielibyśmy zobaczyć kolejną część Stalkera, która prezentowałaby lepszą jakość grafiki i była bardziej wymagająca. ;-) Zew Prypeci nie stanowił dużego wyzwania dla akceleratora grafiki, którego opisujemy. Gigabyte Radeon 7950 Windforce X3 pozwalał na naprawdę wysoki komfort grania w trybie 1920x1080 i całkiem niezły w 2560x1600. Ponadto karta ta wypada nieźle w rozdzielczości 2560x1600 na tle układu GTX 670.