Sprawdzamy karty i procesory w Uncharted 4 - staruszku z poprzedniej generacji konsol, wydanym właśnie na PC
Czy gra projektowana z myślą o Playstation 4 po adaptowaniu jej na komputery z systemem Windows może zagrozić dzisiejszym kartom i procesorom? Jakie są wymagania minimalne i czy faktycznie wystarczy je spełnić? Sprawdzamy to dla Was!
W samym środku intensywnego okresu premier sprzętowych, jakie przyniósł nam (jak zwykle) październik, do sprzedaży trafiła czwarta część hitu z konsoli PlayStation – Uncharted 4: Kres Złodzieja w wersji przeznaczonej dla PC. Realnie jej premiera miała miejsce kilka dni temu (tego samego dnia, co A Plague Tale: Requiem, w którym również sprawdziliśmy karty i procesory), ale postanowiliśmy wstrzymać się z publikacją tego testu, ze względu na drastyczne zmiany w jakości i stabilności wersji gry po aktualizacji premierowej. Teraz (po powtórzeniu wszystkich testów…) realnie jesteśmy gotowi zaprezentować Wam, czego można się spodziewać po owym tytule.
Co sprawdziliśmy w grze Uncharted na PC:
Jakie wymagania ma Uncharted 4?
Zacznijmy klasycznie od przyjrzenia się samym wymaganiom określonym przez producenta. Okazują się być z jednej strony całkiem rozsądne, ale z drugiej pamiętajmy, że mówimy o grze sprzed 6 lat, zatem wymaganie RTX 2070 do grania w 60 FPS powyżej FHD to dosyć wygórowane żądania.
Minimalna konfiguracja sprzętowa (30 FPS, 1920x1080 px, ustawienia Niskie):
- OS: Windows 10 (64-bit)
- procesor: Intel Core i5-4330 / AMD Ryzen 3 1200
- 8 GB RAM
- karta graficzna: GeForce GTX 960 4 GB / Radeon R9 290X 4GB
- 126 GB wolnego miejsca na dysku twardym (rekomendowany SSD)
Zalecana konfiguracja sprzętowa (60 FPS, 2560x1440 px, ustawienia Wysokie):
- OS: Windows 10 (64-bit)
- procesor: Intel Core i7-7700K / AMD Ryzen 7 3700
- 16 GB RAM
- karta graficzna: GeForce RTX 2070 6 GB / Radeon RX 5700 XT 8GB
- 126 GB wolnego miejsca na SSD
Ultra konfiguracja sprzętowa (60 FPS, 3840x2160 px, ustawienia Ultra):
- OS: Windows 10 (64-bit)
- procesor: Intel Core i9-9900K / AMD Ryzen 9 3950X
- 16 GB RAM
- karta graficzna: GeForce RTX 3080 10 GB / Radeon RX 6800 16 GB
- 126 GB wolnego miejsca na SSD
Jeżeli interesuje nas granie w 4K, to już nie ma mowy o kompromisach – tylko sprzęt z najwyższej półki (przemijającej właśnie generacji GPU) ma pozwolić na przyjemną zabawę. Zastanawia natomiast dosyć nisko wyznaczona poprzeczka dla procesora, co nie jest częstym widokiem w przypadku gier przeniesionych z konsol. Cóż, przekonamy się, ile w tym prawdy.
Na PC nie mogło zabraknąć rozbudowanych ustawień grafiki
Znakiem rozpoznawczym grania na komputerze od zawsze jest personalizacja ustawień pod swoje preferencje (i, nie oszukujmy się, możliwości naszego sprzętu :P). Pod tym względem Uncharted wypada dosyć typowo. Możemy regulować ustawienia jakości tekstur, cieniowania, oświetlenia, odbić oraz szczegółowości modeli. Jest również ustawienie filtrowania anizotropowego tekstur, które w naszym odczuciu powinno być w każdej grze po 2010 roku ustawione na maksymalne i w tej pozycji zablokowane (efekt ten nie wpływa na wydajność, a drastycznie zmienia jakość obrazu!).
Warto poczekać aż gra skończy buforwoać shadery - przyspieszy to czas wczytywania etapów oraz znacznie zmniejszy skoki FPS w czasie gry.
Do testów wydajności użyliśmy gotowych czterech presetów, z tym zastrzeżeniem, że w każdym z nich ręcznie wybraliśmy filtrowanie tekstur na pozycję ultra. Zanim jednak przyjrzymy się wynikom, zobaczmy jeszcze jak owe ustawienia wpływają na jakość obrazu w grze – tutaj pozostawiliśmy pozycję filtrowania na poziomie ustalonym przez twórców!
Porównanie ustawień – Niskie -> Bardzo Wysokie
Porównanie ustawień – Średnie -> Bardzo Wysokie
Porównanie ustawień – Wysokie -> Bardzo Wysokie
Różnice w jakości tekstur (nawet abstrahując od ich filtrowania) są stanowczo najbardziej rzucającymi się w oczy. Najniższy poziom tekstur polecamy tylko użytkownikom z mniej niż 4 GB pamięci graficznej (na naszym RTX 4090 te ustawienia pobierały nieco ponad 3 GB, zatem nawet na karcie z 2 GB powinny działać dosyć dobrze). Ustawienia średnie sprawdzą się dobrze na kartach z 4 GB vRAM, a wysokie będą wymagać już karty z 6-8 GB takiej pamięci. W najwyższych ustawieniach, w rozdzielczości 5120x1440 nasza karta raportowała zajęcie ponad 15 GB vRAM, zatem problem mogą mieć nawet karty z mniej niż 12 GB pamięci.
Graficznie Uncharted 4 na PC nie oferuje widocznego skoku jakości względem wersji na stare konsole – mamy za to wsparcie dla ultrapanoramicznych monitorów
Pozostałe ustawienia wymagają już bezpośrednio mocy obliczeniowej i najbardziej pod tym względem obciążające są odbicia (realizowane przez rasteryzację) – nawet 20% wydajności można zyskać między ustawieniem niskim a ultra. To też jedyny parametr, który wyraźnie wypada lepiej niż na konsoli, której bliżej w tej kwestii do ustawień średnich. Nieco lepiej niż na konsoli wypadają również cienie – te na PC przekładają się na 15% różnicy w wydajności między ustawieniem niskim (brak miękkich cieni) a ultra. Poniżej nasza propozycja co do ustawień zoptymalizowanych pod względem wydajności, bez widocznej utraty na jakości obrazu.
Optymalne ustawienia – pamiętajcie, aby indywidualnie dopasować jakość tekstur do pojemności pamięci graficznej karty!
Testy wydajności Uncharted 4 PC - na czym testowaliśmy?
Do weryfikacji wydajności posłużyła nam nasza redakcyjna platforma testowa z testów kart graficznych. Z jej pomocą również sprawdziliśmy większość procesorów z porównania (poza tymi wymagającymi własnej platformy).
Nasza platforma testowa:
- Procesor: Intel Core i9-12900KS
- Chłodzenie: NZXT Kraken Z73
- Pamięć: Fury Beast 2x16 GB DDR 5 (5600 MHz, CL40, gear 2)
- Płyta główna: ASUS ROG Strix Z690-F
- SSD: Samsung SSD 980 PRO 1 TB (PCI-E 4.0)
- Zasilacz: Corsair RM1000x
- Obudowa: Cooler Master Master Case H500M
W czasie testów używaliśmy systemu Windows 11 21H2 oraz najnowszych sterowników dostępnych na dzień 17.10.2022, tj. Adrenaline 22.10.2 dla kart AMD, Game Ready 522.25 dla kart NVIDII oraz Sterownika DCH 31.0.101.3490 dla karty Intela (jej pełen test już niebawem).
Uncharted 4 - 1080p, ustawienia Niskie
Intel Core i9-12900KS, więcej=lepiej [FPS]
NVIDIA GeForce RTX 3070 NVIDIA Founders Edition | 171 158 |
AMD Radeon RX 6700 XT AMD | 162 153 |
AMD Radeon RX 6650 XT AMD | 144 123 |
NVIDIA GeForce RTX 3060 ASUS Dual OC | 120 98 |
NVIDIA GeForce RTX 3050 Gigabyte Eagle | 88 72 |
Intel ARC A380 AsRock Chalenger | 55 43 |
NVIDIA GeForce GTX 970 ASUS STRIX | 54 37 |
Intel ARC A380 [ReBar OFF] AsRock Chalenger | 45 32 |
Legenda | // średni FPS // 1% Low FPS |
Dla ustawień poniżej ultra ograniczyliśmy się do tylko słabszych kart, jakie mieliśmy w redakcji. Jak można wywnioskować z wyników obecnych w testach kart, płynną rozgrywkę w FHD powinny zapewnić karty klasy GTX 1650 Super oraz RX 6500 XT. Obecny i dosyć już leciwy GTX 970 również radzi sobie tutaj całkiem dobrze, czego nie można powiedzieć o świeżych kartach Intela – widać, że niespecjalnie odpowiada im praca z tak starą (technologicznie) grą.
Uncharted 4 - 1080p, ustawienia Średnie
Intel Core i9-12900KS, więcej=lepiej [FPS]
NVIDIA GeForce RTX 3070 NVIDIA Founders Edition | 154 128 |
AMD Radeon RX 6700 XT AMD | 145 118 |
AMD Radeon RX 6650 XT AMD | 128 105 |
NVIDIA GeForce RTX 3060 ASUS Dual OC | 108 89 |
NVIDIA GeForce RTX 3050 Gigabyte Eagle | 78 65 |
NVIDIA GeForce GTX 970 ASUS STRIX | 49 32 |
Intel ARC A380 AsRock Chalenger | 48 39 |
Intel ARC A380 [ReBar OFF] AsRock Chalenger | 39 19 |
Legenda | // średni FPS // 1% Low FPS |
Ustawienia średnie wiele nie zmieniają w kwestii wydajności – karty ze średniego segmentu mają jeszcze spory zapas wydajności i nadal można grać na znacznie starszych kartach (a nawet na kartach Intela, zakładając, że nasz zestaw obsługuje Resizable Bar).
Uncharted 4 - 1080p, ustawienia Wysokie
Intel Core i9-12900KS, więcej=lepiej [FPS]
NVIDIA GeForce RTX 3070 NVIDIA Founders Edition | 142 117 |
AMD Radeon RX 6700 XT AMD | 134 110 |
AMD Radeon RX 6650 XT AMD | 119 98 |
NVIDIA GeForce RTX 3060 ASUS Dual OC | 98 82 |
NVIDIA GeForce RTX 3050 Gigabyte Eagle | 71 59 |
Intel ARC A380 AsRock Chalenger | 39 31 |
NVIDIA GeForce GTX 970 ASUS STRIX | 38 17 |
Intel ARC A380 [ReBar OFF] AsRock Chalenger | 35 11 |
Legenda | // średni FPS // 1% Low FPS |
Na ustawieniach wysokich widać już pierwsze ofiary zwiększenia jakości tekstur. GTX 970, ale możliwe, że również karty klasy GTX 1650 oraz RX 6500 XT (zwłaszcza na PCI-E 3.0), będą już zmagać się z częstymi przycinkami płynności animacji. Jeżeli jednak zmniejszymy ustawienia tekstur, to na tych kartach nadal ustawienia wysokie będą grywalne. Mocniejsze karty nadal trzymają bardzo wysoką wydajność.
Uncharted 4 - 1080p, ustawienia Bardzo Wysokie
Intel Core i9-12900KS, więcej=lepiej [FPS]
NVIDIA GeForce RTX 4090 NVIDIA Founders Edition | 249 189 |
NVIDIA GeForce RTX 3090 Ti KFA2 EX Gamer | 202 166 |
AMD Radeon RX 6900 XT AMD | 187 153 |
NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti NVIDIA Founders Edition | 184 153 |
NVIDIA GeForce RTX 3080 MSI Suprim X | 170 139 |
AMD Radeon RX 6800 XT AMD | 166 117 |
NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti NVIDIA Founders Edition | 139 117 |
AMD Radeon RX 6800 AMD | 137 111 |
NVIDIA GeForce RTX 3070 NVIDIA Founders Edition | 131 108 |
AMD Radeon RX 6700 XT AMD | 123 102 |
AMD Radeon RX 6650 XT AMD | 108 90 |
NVIDIA GeForce RTX 3060 ASUS Dual OC | 90 74 |
NVIDIA GeForce RTX 3050 Gigabyte Eagle | 65 54 |
Intel ARC A380 AsRock Chalenger | 34 21 |
NVIDIA GeForce GTX 970 ASUS STRIX | 34 16 |
Intel ARC A380 [ReBar OFF] AsRock Chalenger | 32 5 |
Legenda | // średni FPS // 1% Low FPS |
Dla ustawień ultra na wykresie zagościła cała reszta kart, w tym absurdalnie wydajny RTX 4090, którego oczywiście ogranicza tutaj nasz procesor. Warto zaznaczyć, że karty AMD dobrze wypadają na tle swoich odpowiedników cenowych ze stajni NVIDII, co można tłumaczyć optymalizacją gry pod konsole, w których również znajduje się sprzęt AMD. Jakby się uprzeć (i zmniejszyć ustawienia tekstur), to nadal da się grać na najtańszych kartach, ale realnie do tych ustawień polecamy minimum RTX 3050 oraz RX 6600 (który powinien być w tej grze od niego wyraźnie szybszy).
Uncharted 4 - 1440p, ustawienia Bardzo Wysokie
Intel Core i9-12900KS, więcej=lepiej [FPS]
NVIDIA GeForce RTX 4090 NVIDIA Founders Edition | 231 174 |
NVIDIA GeForce RTX 3090 Ti KFA2 EX Gamer | 147 120 |
AMD Radeon RX 6900 XT AMD | 133 111 |
NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti NVIDIA Founders Edition | 131 108 |
AMD Radeon RX 6800 XT AMD | 121 100 |
NVIDIA GeForce RTX 3080 MSI Suprim X | 120 100 |
AMD Radeon RX 6800 AMD | 103 85 |
NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti NVIDIA Founders Edition | 96 79 |
NVIDIA GeForce RTX 3070 NVIDIA Founders Edition | 89 73 |
AMD Radeon RX 6700 XT AMD | 83 65 |
AMD Radeon RX 6650 XT AMD | 68 57 |
NVIDIA GeForce RTX 3060 ASUS Dual OC | 59 33 |
NVIDIA GeForce RTX 3050 Gigabyte Eagle | 42 34 |
Legenda | / średni FPS / 1% Low FPS |
Podbicie rozdzielczości do 2560x1440p okazuje się być znacznie większym wyzwaniem dla większości kart niż podnoszenie ustawień graficznych. RTX 4090 nadal nie pracuje pełną parą, ale nie jest też całkowicie ograniczony przez procesor. Do tej rozdzielczości optymalnym wyborem będą karty graficzne klasy RTX 3060 Ti oraz RX6650 XT, a jeżeli celujemy w wyższe odświeżanie, to trzeba już sięgnąć po topowe rozwiązania, takie jak RX 6800 XT lub RTX 3080 Ti.
Uncharted 4 - 2160p, ustawienia Bardzo Wysokie
Intel Core i9-12900KS, więcej=lepiej [FPS]
NVIDIA GeForce RTX 4090 NVIDIA Founders Edition | 137 116 |
NVIDIA GeForce RTX 3090 Ti KFA2 EX Gamer | 84 69 |
NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti NVIDIA Founders Edition | 74 59 |
AMD Radeon RX 6900 XT AMD | 73 60 |
NVIDIA GeForce RTX 3080 MSI Suprim X | 68 54 |
AMD Radeon RX 6800 XT AMD | 67 50 |
AMD Radeon RX 6800 AMD | 57 46 |
NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti NVIDIA Founders Edition | 51 42 |
AMD Radeon RX 6700 XT AMD | 45 32 |
NVIDIA GeForce RTX 3070 NVIDIA Founders Edition | 44 33 |
AMD Radeon RX 6650 XT AMD | 34 28 |
NVIDIA GeForce RTX 3060 ASUS Dual OC | 31 23 |
NVIDIA GeForce RTX 3050 Gigabyte Eagle | 20 13 |
Legenda | / średni FPS / 1% Low FPS |
Po przejściu na 4K wszystkie karty już miały pełne ręce roboty. Ponad 100 FPS (i to znacznie) bez posiłkowania się skalowaniem obrazu oferował tylko RTX 4090, podczas gdy przyjemną zabawę oferowały dopiero karty klasy RTX 3080 oraz RX 6800 XT. Co jednocześnie potwierdza dane podane w specyfikacji, choć dla tej rozdzielczości karty AMD nieco zaczynają tracić wobec kart NVIDII. Co ciekawe, da się w tej rozdzielczości grać również na RTX 3060 oraz RX 6650 XT, jednak doświadczenie to będzie dalekie do optymalnego.
Uncharted 4 na PC oferuje jednocześnie DLSS 2.0, jak i FSR 2.0 – co wypada lepiej?
Jak na porządną współczesną grę przystało, Uncharted 4 posiada implementację obu istotnych technik skalowania obrazu (NVIDIA DLSS Super Resolution oraz AMD FSR 2.0). Porównaliśmy ich działanie oraz sprawdziliśmy, jaką wydajność zaoferują karty z użyciem skalowania w trybie Jakość.
Porównanie natywnego 1080p z różnymi trybami DLSS
Porównanie natywnego 1440p z różnymi trybami DLSS
Porównanie natywnego 1080p z różnymi trybami FSR 2.0
Porównanie natywnego 1440p z różnymi trybami FSR 2.0
Porównanie różnych trybów FSR 2.0 i DLSS między sobą w FHD
Porównanie różnych trybów FSR 2.0 i DLSS między sobą w QHD
Poprawa jakości skalowania FSR 2.0 względem jego poprzednika jest wyraźna i realnie w statycznych porównaniach (w trybie Jakość) jest mu już znacznie bliżej do tego, co oferuje natywny obraz. Nieco gorzej sprawa wygląda w ruchu, podczas którego FSR 2.0 gorzej radzi sobie z ostrymi krawędziami od DLSS. Jednocześnie DLSS 2.0 potrafi zrekonstruować obraz w wyższej jakości niż to, co gra generuje natywnie i Uncharted 4 to kolejny przykład, który tego dowodzi. Widać to wyśmienicie nie tylko na obiektach, takich jak kraty wentylacyjne czy siatki z cienkiego drutu, ale również na roślinności w dalszym planie. Stanowczo zalecamy granie z tą funkcją aktywną, nawet gdy wydajności mamy pod dostatkiem. Niemniej sam zysk wydajności również jest niczego sobie.
Uncharted 4 - 2160p, ustawienia Bardzo Wysokie
Intel Core i9-12900KS, więcej=lepiej [FPS]
NVIDIA GeForce RTX 4090 [DLSS Q] NVIDIA Founders Edition | 198 175 |
NVIDIA GeForce RTX 3090 Ti [DLSS Q] KFA2 EX Gamer | 122 102 |
NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti [DLSS Q] NVIDIA Founders Edition | 110 94 |
NVIDIA GeForce RTX 3080 [DLSS Q] MSI Suprim X | 102 88 |
AMD Radeon RX 6900 XT [FSR Q] AMD | 100 86 |
AMD Radeon RX 6800 XT [FSR Q] AMD | 94 81 |
AMD Radeon RX 6800 [FSR Q] AMD | 82 70 |
NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti [DLSS Q] NVIDIA Founders Edition | 79 64 |
NVIDIA GeForce RTX 3070 [DLSS Q] NVIDIA Founders Edition | 72 54 |
AMD Radeon RX 6700 XT [FSR Q] AMD | 68 53 |
AMD Radeon RX 6650 XT [FSR Q] AMD | 52 26 |
NVIDIA GeForce RTX 3060 [DLSS Q] ASUS Dual OC | 49 39 |
NVIDIA GeForce RTX 3050 [DLSS Q] Gigabyte Eagle | 35 20 |
Legenda | / średni FPS / 1% Low FPS |
Ogólnie temat można podsumować tym, że dzięki obecności FSR oraz DLSS w przygody Nathana Drake’a na PC będzie mógł zagrać każdy, kto ma jeszcze działającego PC z kartą graficzną. A jeżeli posiadamy komputer z chociaż średniej półki, to grę ujrzymy w pełnej krasie, miejscami nawet nieco przewyższającą to, co widać na konsolach. Do grania w wyższych rozdzielczościach skalowanie sprawdza się jeszcze lepiej, bo korzystać można nawet z profili Zbalansowanych bez widocznej utraty jakości obrazu (przynajmniej w przypadku DLSS). Warto jednak odnotować, że karty NVIDII, poza tym lepszym obrazem, zyskują również minimalnie większy przyrost wydajności w analogicznych trybach skalowania (ot, zasługa dedykowanych jednostek Tensor).
Czy Uncharted 4 na PC wymaga mocnego procesora?
Na koniec jeszcze rzut oka na zapotrzebowanie testowanej gry na ilość i szybkość rdzeni procesora.
Uncharted 4 - wydajność procesorów [FPS]
RTX 4090, FHD, Bardzo Wysokie, więcej=lepiej [FPS]
Intel Core i9-12900KS | 249 190 |
Intel Core i7-12700K | 246 190 |
Intel Core i5-12600K | 244 189 |
Intel Core i5-12400F | 237 181 |
Intel Core i3-12100F | 168 127 |
Intel Core i5-8400 | 129 89 |
Intel Core i5-4690 | 116 74 |
Legenda | średni FPS 1% Low FPS |
Okazuje się, że gra potrafi zrobić pożytek z 6 wydajnych rdzeni. Przesiadka z 4-rdzeniowego Core i3 robi ogromną różnicę, podczas gdy dalsze zwiększanie ilości wątków nie daje już nic (przyrosty na wykresie wynikają z wyższego taktowania kolejnych modeli CPU). Na starszych procesorach nadal da się przyjemnie pograć. Nawet leciwy, 4-rdzeniowy i 4-wątkowy Core i5 czwartej generacji zapewni optymalną płynność dla kart ze średniego segmentu. Zakładamy również, że procesory AMD odpowiadające specyfikacją procesorom Intela będą zachowywać się w tej grze bardzo podobnie i jeżeli posiadacie procesor z "Ryzen" w nazwie, to nie musicie się niczego obawiać.
Ile RAM potrzeba do grania w Uncharted 4 na PC?
Pod względem użycia pamięci systemowej Uncharted 4 nie jest szczególnie wymagającym tytułem. Bez większych problemów będzie się dało grać na 8 GB RAM, pod warunkiem, że poza grą nie będziemy mieli absolutnie nic więcej uruchomionego w tle. Do pozostałych przypadków w zupełności wystarczy 16 GB RAM.
Czy gra Uncharted 4 jest dobrze zoptymalizowana?
Po problemach, jakich uświadczyliśmy w przedpremierowej wersji gry, byliśmy bardzo negatywnie nastawieni do tego tytułu, ale okazało się, że 90% problemów zupełnie zniknęło w dniu premiery lub w jeszcze kolejnym patchu. Jedyne, co pozostało, to źle lub w ogóle niedziałający motion blur (który i tak zalecamy jak zwykle wyłączyć, więc niewielka to strata) oraz tylko okazjonalne wywalenia gry do pulpitu (po losowych cut-scenkach, które stanowią, zdaje się, 50% gry…). Taki stan rzeczy i tak dziwi, mając na uwadze rewelacyjne w tej kwestii (poprawności) porty gier, takich jak Horizon Zero Dawn na PC lub Days Gone (a nawet mniej idealny Marvel’s Spider-Man Remastered na PC).
Dbałość o detale oraz mimika twarzy podczas scenek nawet po tych 6 latach potrafi zachwycić!
Pod względem samej optymalizacji gry, zasadniczo nie ma się do czego (obecnie, po kliku pierwszych patchach!) przyczepić, co trudno uznać za pochwałę dla studia, skoro portowana gra ma ponad 6 lat na karku i pochodzi z poprzedniej epoki konsol. Jest to jednak dobra wiadomość dla samych graczy – nie potrzeba mocnego sprzętu, aby cieszyć się tą skądinąd wyśmienitą grą przygodową na naszych blaszakach. Szkoda tylko, że gra prezentuje tak nierówny poziom graficzny – momentami prawdziwie zachwyca (głównie w wyreżyserowanych scenkach), aby za chwilę walnąć nam po oczach kwadratowymi palmami i ścianą z teksturą godną Doom 3. Oczekiwalibyśmy dopieszczenia tych elementów w wersji wydanej po latach na PC.
Grę Uncharted 4: Kres Złodzieja na potrzeby niniejszego testu otrzymaliśmy bezpłatnie od firmy Sony Interactive Entertainment Polska.
Komentarze
16A podane wymagania do gry na PC, jesli pamiętamy iż to gra na PS4 świadczą iż optymalizacji praktycznie nie ma...
Od samego początku twórcy stawiają mocno na postaci. Całkiem, całkiem.
Pzdr
Testujecie leciwego GTX 970; czemu nie mocniejszego GTX-a 1070(Ti)?