Splinter Cell Conviction: 1920x1200, Wysokie
AAx8, Anizo x16
ATI Radeon HD 5850 | ![]() |
ATI Radeon HD 4870 | ![]() |
ATI Radeon HD 5770 | ![]() |
nVidia GeForce GTX 285 | ![]() |
nVidia GeForce GTX 260 | ![]() |
nVidia GeForce GTS 250 | ![]() |
nVidia GeForce 9600 GT | ![]() |
Widać zdecydowaną dominację karty Radeon HD 5850. 7 klatek na sekundę to ogromna różnica, która decyduje o płynności rozgrywki. Dziwić może bardzo słaby wynik GTX 285, który osiągnął rezultat na poziomie kart HD 4870 i HD 5770. Nawet niewybredni nie odczują przyjemności z gry na GTS 250 i 9600 GT, jako że ta przypominać będzie bardziej pokaz slajdów.
Splinter Cell Conviction: 1920x1200, Średnie
AAx0, Anizo x4
ATI Radeon HD 5850 | ![]() |
nVidia GeForce GTX 285 | ![]() |
ATI Radeon HD 5770 | ![]() |
nVidia GeForce GTX 260 | ![]() |
ATI Radeon HD 4870 | ![]() |
nVidia GeForce GTS 250 | ![]() |
nVidia GeForce 9600 GT | ![]() |
Wybierając ustawienia średnie odczujemy gwałtowny wzrost klatek na sekundę, głównie przez wyłączenie AA oraz dynamicznej okluzji otoczenia. GTX 285 wyprzedza średnią konstrukcję ATI, a GTX 260 leciwego już 4870. Gra na GTS 250 staje się względnie płynna, jednak posiadacze 9600 GT będą musieli obejść się smakiem bądź wykazać się ogromną wyrozumiałością.
Splinter Cell Conviction: 1920x1200, Niskie
AAx0, Anizo x0
ATI Radeon HD 5850 | ![]() |
ATI Radeon HD 5770 | ![]() |
nVidia GeForce GTX 285 | ![]() |
nVidia GeForce GTX 260 | ![]() |
ATI Radeon HD 4870 | ![]() |
nVidia GeForce GTS 250 | ![]() |
nVidia GeForce 9600 GT | ![]() |
Ustawienia minimalne to znów niewielka przewaga Radeona HD 5770 nad GTX 285. U posiadaczy 9600 GT powinien w tym momencie zacząć się rysować uśmiech na twarzach, bo ich karta przekroczyła barierę 20 kl./s.