Splinter Cell Conviction: 1280x1024, Wysokie
AAx8, Anizo x16
ATI Radeon HD 5850 | 41 |
nVidia GeForce GTX 285 | 33 |
ATI Radeon HD 5770 | 28 |
nVidia GeForce GTX 260 | 25 |
ATI Radeon HD 4870 | 23 |
nVidia GeForce GTS 250 | 20 |
nVidia GeForce 9600 GT | 15 |
Po zmianie rozdzielczości ekranu na 1280x1024 o grę na wysokich detalach pokusić się będą mogli posiadacze kart na poziomie GTS 250. Zaskakujące są jedynie 33 klatki na sekundę w wypadku GTX 285. W najwyższych testowanych przez nas ustawieniach zdołał on jednak zwiększyć dystans dzielący go od HD 5770 o 5 kl. Czy jest to jednak powód do zadowolenia dla posiadaczy tej karty? Odpowiedzcie sobie sami.
Splinter Cell Conviction: 1280x1024, Średnie
AAx0, Anizo x4
ATI Radeon HD 5850 | 52 |
ATI Radeon HD 5770 | 39 |
nVidia GeForce GTX 285 | 38 |
ATI Radeon HD 4870 | 32 |
nVidia GeForce GTX 260 | 29 |
nVidia GeForce GTS 250 | 28 |
nVidia GeForce 9600 GT | 21 |
Do tej pory 9600 GT nie zachwycał. Na wykresie widzimy, że średnie detale przy rozdzielczości 1280x1024 to szczyt jego możliwości. Niestety trudno nazwać grę w takich warunkach w pełni płynną. Zaskakująco niska jest różnica pomiędzy GTX 260 a GTS 250.
Splinter Cell Conviction: 1280x1024, Niskie
AAx0, Anizo x0
ATI Radeon HD 5850 | 76 |
nVidia GeForce GTX 285 | 53 |
ATI Radeon HD 5770 | 52 |
nVidia GeForce GTX 260 | 48 |
ATI Radeon HD 4870 | 43 |
nVidia GeForce GTS 250 | 38 |
nVidia GeForce 9600 GT | 28 |
Ustawiając opcje graficzne na minimum pogramy płynnie na każdej karcie. Splinter Cell Conviction wygląda wtedy jednak niezbyt ładnie. ;-)