Splinter Cell Conviction: 1680x1050, Wysokie
AAx8, Anizo x16
ATI Radeon HD 5850 | 36 |
ATI Radeon HD 5770 | 27 |
nVidia GeForce GTX 285 | 27 |
ATI Radeon HD 4870 | 23 |
nVidia GeForce GTX 260 | 23 |
nVidia GeForce GTS 250 | 15 |
nVidia GeForce 9600 GT | 12 |
Zmiana rozdzielczości przynosi gwałtowny wzrost płynności animacji, głównie na droższych konstrukcjach. Aż 9 klatek na sekundę więcej w przypadku HD 5850 oraz po 8 na kartach HD 5770 oraz GTX 285. GTS 250 i 9600 GT dalej w ogonie.
Splinter Cell Conviction: 1680x1050, Średnie
AAx0, Anizo x4
ATI Radeon HD 5850 | 46 |
ATI Radeon HD 5770 | 35 |
nVidia GeForce GTX 285 | 34 |
nVidia GeForce GTX 260 | 31 |
ATI Radeon HD 4870 | 28 |
nVidia GeForce GTS 250 | 25 |
nVidia GeForce 9600 GT | 18 |
Różnica w wynikach pomiędzy ustawieniami średnimi w Full HD 1920x1200 i 1680x1050 jest jedynie kosmetyczna i wynosi dla każdej karty średnio 2 klatki na sekundę.
Splinter Cell Conviction: 1680x1050, Niskie
AAx0, Anizo x0
ATI Radeon HD 5850 | 76 |
ATI Radeon HD 5770 | 49 |
nVidia GeForce GTX 285 | 46 |
nVidia GeForce GTX 260 | 41 |
ATI Radeon HD 4870 | 39 |
nVidia GeForce GTS 250 | 33 |
nVidia GeForce 9600 GT | 26 |
Na ustawieniach minimalnych skończy się problem z płynnym celowaniem na karcie 9600 GT. Warto zauważyć, że w tej rozdzielczości za każdym razem na dwóch czołowych miejscach znajdowały się karty ATI. Czyżby nadchodził zmierzch kart wykonanych w starym procesie technologicznym?