CPU
Test przeprowadzony był w rozdzielczości 1280x1024 na najniższych możliwych ustawieniach.
Splinter Cell Conviction: 1280x1024, Niskie
AAx0, Anixo x0
Intel Core i7 965 4 rdzenie @3,7 GHz | 120 |
Intel Core i7 965 2 rdzenie @3,7 GHz | 120 |
Intel Core i7 965 1 rdzeń @3,7 GHz | 115 |
Jak widać różnica pomiędzy procesorami dwu-, cztero-, a nawet jednordzeniowymi jest znikoma. Wniosek jest prosty: gra zrobi dobry użytek z dwóch rdzeni, cztery to zbytek w przypadku najnowszej odsłony Splinter Cella.
RAM
Warunki testu statycznego identyczne jak w teście CPU.
Splinter Cell Conviction: 1280x1024, Niskie
AAx0, Anixo x0
4 GB @1600 MHz | 120 |
4 GB @1333 MHz | 120 |
2 GB @1600 MHz | 120 |
2 GB @1333 MHz | 120 |
W przypadku sceny dynamicznej test polegał na pokonaniu określonej odległości z punktu do punktu i wyeliminowaniu 2 strażników. Rozdzielczość 1920x1200, detale wysokie.
Splinter Cell Conviction: 1920x1200, Wysokie
AAx8, Anixo x16
4 GB @1600 MHz | 58 |
4 GB @1333 MHz | 58 |
2 GB @1600 MHz | 58 |
2 GB @1333 MHz | 58 |
Widzimy, że pomimo dużego zapotrzebowania testowanego tytułu na mocną kartę graficzną nie trzeba mieć 4 GB RAM, aby cieszyć się płynną rozgrywką.