Battlefield 3
Battlefield 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 97 75 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 95 74 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 93 73 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 92 71 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 91 70 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 89 70 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 75 55 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 71 55 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 70 57 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 63 50 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 88 69 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 83 65 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 81 64 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 81 63 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 80 62 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 78 60 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 67 50 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 63 49 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 62 50 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 56 43 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hit ostatnich miesięcy z bajeczną grafiką potrafi przysporzyć kłopotów akceleratorom ze średniej półki. Nowy układ graficzny firmy Nvidia zdał egzamin na „5” – oferował płynny obraz w maksymalnych detalach, zarówno w trybie 1680x1050, jak również 1920x1080. W wyższym ustawieniu akcelerator był skłonny generować 78 kl./s (w naszym teście), czyli o 11 kl./s więcej, niż w identycznych warunkach Radeon 7950. Podkręcone karty GeForce GTX 660 Ti pozwalały na osiąganie kilku dodatkowych klatek, aczkolwiek nie udało się im dogonić GeForce GTX 670.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 74 50 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 72 55 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 72 54 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 70 55 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 70 54 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 67 52 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 58 35 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 54 36 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 53 40 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 46 33 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 61 47 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 57 43 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 57 41 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 55 41 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 55 41 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 53 39 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 48 32 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 48 29 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 43 33 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 36 27 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 2 przez wielu uznawany jest za wyrocznię, jeśli chodzi o wydajność kart graficznych. Jeśli tak by miało być, to nowość „zielonych” w swoim segmencie cenowym byłby niezaprzeczalnym liderem. Nowy GeForce bez najmniejszych kłopotów pokonał Radeona 7870 (który zresztą był lekko podkręcony), jak również największego rywala – HD 7950. Bardzo daleko za sobą pozostawił poprzednika – GeForce GTX 560 Ti (również na wykresach występuje w wersji OC) oraz GeForce GTX 570, który przez długi czas był jedną z najlepszych kart dla gierkowiczów.
Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1680x1050, Maks. Detale, FXAA, AF x16
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 120 93 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 118 95 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 118 93 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 118 92 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 117 94 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 114 103 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 112 90 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 100 92 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 91 81 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 80 72 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 106 82 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 105 88 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 104 86 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 104 85 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 104 82 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 100 90 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 99 83 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 88 79 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 80 71 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 69 62 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Osiągi nowych akceleratorów należy w Deus Ex – Human Revolution uznać za co najmniej bardzo dobre. W Full HD GTX 660 Ti pozwalał na wyświetlanie ok. 100 kl./s. Jest to rezultat na poziomie układu HD 7950, który jednak jest lepszy od rywala z Nvidia pod względem minimalnej liczby kl./s. Radeony ogólnie poradziły sobie tutaj pod tym względem lepiej, co widać nawet po akceleratorze HD 7870.