Max Payne 3
Max Payne 3
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | ![]() ![]() |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Max Payne 3
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | ![]() ![]() |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | ![]() ![]() |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
„Łeb w łeb” idą GeForce GTX 660 Ti wraz z Radeonem 7950 w grze Max Payne 3. O ile w przypadku średniej liczby kl./s oba są w zasadzie porównywalne, o tyle w przypadku minimalnej liczby kl./s, lepszy okazał się Radeon. Zaobserwowaliśmy również, że nowość firmy Nvidia notowała identyczne spadki wyświetlanej grafiki, jak GeForce GTX 670.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | ![]() ![]() |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | ![]() ![]() |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | ![]() ![]() |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | ![]() ![]() |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | ![]() ![]() |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | ![]() ![]() |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Co najmniej dobrą wydajność nowe akceleratory GTX 660 Ti oferowały w grze strategicznej Shogun 2. Podstawowa wersja była lepsza od HD 7950, a podkręcone ustawiły jeszcze wyżej poprzeczkę. Niemniej jednak posiadacze GeForce GTX 670 nie muszą się obawiać, że gracze z tańszym i podkręconym GTX-em 660 Ti będą mieli więcej kl./s. :-)
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | ![]() ![]() |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | ![]() ![]() |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | ![]() ![]() |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | ![]() ![]() |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | ![]() ![]() |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | ![]() ![]() |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Na koniec przedstawiamy wam osiągi w ostatniej części Stalkera. Najmłodszy układ graficzny firmy Nvidia jest konkurencyjny w stosunku do Radeona 7950 – co zwłaszcza widać w trybie 1920x1080. W takich warunkach generował więcej kl./s. Wersje autorskie oferowały lepsze wyniki, lecz różnice odnotowaliśmy głównie w 1680x1050. Nie udało się też choćby zbliżyć do protoplasty – GeForce GTX 670.