Max Payne 3
Max Payne 3
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 70 45 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 69 44 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 68 43 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 68 43 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 68 42 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 65 45 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 65 45 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 65 42 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 60 37 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 41 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 66 43 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 65 42 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 65 39 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 64 42 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 64 41 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 62 43 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 61 39 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 60 42 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 57 36 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 38 22 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
„Łeb w łeb” idą GeForce GTX 660 Ti wraz z Radeonem 7950 w grze Max Payne 3. O ile w przypadku średniej liczby kl./s oba są w zasadzie porównywalne, o tyle w przypadku minimalnej liczby kl./s, lepszy okazał się Radeon. Zaobserwowaliśmy również, że nowość firmy Nvidia notowała identyczne spadki wyświetlanej grafiki, jak GeForce GTX 670.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 83 59 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 79 58 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 78 56 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 78 56 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 78 56 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 74 50 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 69 48 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 69 45 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 46 32 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 44 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 74 51 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 70 51 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 70 51 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 69 50 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 69 49 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 62 45 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 61 42 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 57 40 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 40 29 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 39 27 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Co najmniej dobrą wydajność nowe akceleratory GTX 660 Ti oferowały w grze strategicznej Shogun 2. Podstawowa wersja była lepsza od HD 7950, a podkręcone ustawiły jeszcze wyżej poprzeczkę. Niemniej jednak posiadacze GeForce GTX 670 nie muszą się obawiać, że gracze z tańszym i podkręconym GTX-em 660 Ti będą mieli więcej kl./s. :-)
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 104 92 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 96 84 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 94 81 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 93 81 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 92 80 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 90 72 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 88 76 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 81 72 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 81 69 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 59 52 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 94 83 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 88 76 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 83 73 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 82 71 |
MSI GTX 660 Ti Power Edt. OC 2GB (1020/1502) | 80 70 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 79 70 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 73 65 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 71 62 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 70 62 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 59 52 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Na koniec przedstawiamy wam osiągi w ostatniej części Stalkera. Najmłodszy układ graficzny firmy Nvidia jest konkurencyjny w stosunku do Radeona 7950 – co zwłaszcza widać w trybie 1920x1080. W takich warunkach generował więcej kl./s. Wersje autorskie oferowały lepsze wyniki, lecz różnice odnotowaliśmy głównie w 1680x1050. Nie udało się też choćby zbliżyć do protoplasty – GeForce GTX 670.