Jaki silnik jako pierwszy zaoferował dźwięk 3D? Czy wiesz, że dzięki Gears Of War konsola Xbox 360 ma 512, a nie 256 MB pamięci? W drugiej części artykułu o silnikach piszemy o równie imponujących tec
Witajcie w drugiej części artykułu poświęconego silnikom 3D. W pierwszej części mieliście okazję zapoznać się z silnikami,których nazwy rozpoczynają się od litery A. Skończyliśmy na literce I, dlatego teraz zajmiemy się engine'ami o nazwach zaczynających się na „J”. Zajmiemy się również największymi dokonaniami rodzimych twórców na tym polu. Zdecydowaliśmy się na umieszczenie „naszych” osobno, aby wyróżnić i docenić ich pracę, zaangażowanie i wkład w rozwój jednej z ulubionych dziedzin rozrywki każdego entuzjasty komputerów.
Najważniejsze silniki gier część 1
Dziękujemy za opinie i komentarze dotyczące pierwszej części artykułu. Cieszy nas, że większości z was artykuł przypadł do gustu. Mamy nadzieję, że lektura drugiej części dostarczy wam przynajmniej tyle samo rozrywki.
Silniki 3D to bardzo interesujący temat, który na dodatek jest jak niekończąca się opowieść. Wysyp nowych gier sprawia, że często jesteśmy świadkami narodzin nowych narzędzi i technologii adaptowanych z myślą o jak najwierniejszym oddaniu rzeczywistości wirtualnej. Z tego powodu artykuły takie jak ten szybko tracą swoją aktualność. Dochodzi do tego wyłaniająca się powoli zza rogu nowa generacja gier opartych na bibliotekach DirectX 11.
Polecane artykuły: | ||
Optymalne karty graficzne do StarCraft II | Najlepsze klasyki na PC - musisz je mieć | Test procesorów - wątki, rdzenie, czy zegar? |