Komputer:
- Procesor Intel Pentium II taktowany jako:
333 MHz (5x66) - L2 latency=2
500 MHz (5x100) - L2 latency=3
- Płyta główna Abit BH6 (chipset Intel BX)
- Pamięć 128 MB pc100 SDRAM 8ns
- Dysk IBM DJNA 351520 - 15 GB
- SoundBlaster Live!
- Monitor CTX 1792 SE (1600x1200@75Hz)
- Windows 98 PL OEM
- DirectX 7.0
Karta testowa:
- Leadtek WinFast VR300 (SiS 300) - 16 MB sgram
sterowniki: Leadtek 1.01.06
taktowany 110/110 MHz (standardowe ustawienia)
AGP x1, + 32 MB na tekstury
Programy:
- 3D Mark 2000, domyślne ustawienia,
- Quake3 Test 1.08, q3demo1, wszystkie efekty 3D włączone,
- Quake2, demo1.dm2, autoexec.cfg "max-vis"
- Unreal 2.25f timedemo 1, wszystkie efekty 3D włączone,
- Expendable timedemo, triple buffering, sound disabled,
- WinTune 98 ver 1.0.38
Metodyka przeprowadzania pomiarów/opracowanie wyników:
Jeżeli zachodziła taka potrzeba, pomiary były dokonywane kilkukrotnie: zwykle przy pierwszych pomiarach widać było aktywność dysków, znacznie wpływającą na obniżenie wartości wyników. Każdy otrzymany wynik został zaokrąglony - w dół poniżej 0.6 FPS, oraz w górę powyżej 0.6 FPS.