Do rozdzielczości 800 w 16bpp i 640 w 32bpp można grać płynnie, 30 fps to w przypadku Expendable w miarę komfortowa płynność. Gra na 800x600 w 32bitach przy większych planszach może być już irytująca. Expendable efektownie prezentował się przez okulary 3D.
Expendable : 800x600 @ 32 bpp Pentium II/Celeron 450-500 MHz | |
GeForce 256 DDR | ![]() |
GeForce 256 SD | ![]() |
RIVA TNT2 ULTRA | ![]() |
Matrox G400 | ![]() |
RIVA TNT2 Pro | ![]() |
RIVA TNT2-16MB | ![]() |
ATI Rage128 | ![]() |
S3 Savage 4 | ![]() |
RIVA TNT2 model 64 | ![]() |
RIVA TNT | ![]() |
SiS 300 | ![]() |
RIVA VANTA-8MB | ![]() |
3dfx Voodoo3 3000* | ![]() |
3dfx Voodoo3 2000* | ![]() |
Expendable: ustawienia domyślne WinFast VR 300 | |
. | ![]() ![]() |
640x480 x16bpp | ![]() ![]() |
800x600 x16bpp | ![]() ![]() |
1024x768 x16bpp | ![]() ![]() |
640x480 x32bpp | ![]() ![]() |
800x600 x32bpp | ![]() ![]() |
1024x768 x32bpp | ![]() ![]() |
Expendable: ustawienia domyślne @ Pentium II 333 MHz | |
. | SiS 300 ![]() TNT2 M-64 ![]() Riva VANTA-8MB ![]() Voodoo3 2000 ![]() |
640x480 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
800x600 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
640x480 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
800x600 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
Expendable: ustawienia domyślne @ Pentium II 500 MHz | |
. | SiS 300 ![]() TNT2 M-64 ![]() Riva VANTA-8MB ![]() Voodoo3 2000 ![]() |
640x480 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
800x600 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
640x480 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
800x600 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |