Obraz bez zastrzeżeń, chipset realizuje wszystkie efekty 3D, cóż jednak z tego, kiedy aby można było sobie zagrać musiałem zmniejszyć wszystkie efekty 3D do MINIMUM ! Przy standardowych ustawieniach HighQuality ilość klatek nie przekracza 10/s i nie muszę tłumaczyć że grać się wtedy nie da. Po ustawieniu parametrów na najniższą możliwą jakość grafiki, płynnie dało się grać jedynie do rozdzielczości 800x600.
Quake3, HIGH Quality: 800x600 @ 32 bpp Pentium II/Celeron 450-500 MHz | |
GeForce 256 DDR | ![]() |
GeForce 256 SD | ![]() |
RIVA TNT2 ULTRA | ![]() |
RIVA TNT2 Pro | ![]() |
RIVA TNT2-16MB | ![]() |
Matrox G400 | ![]() |
ATI Rage128 | ![]() |
RIVA TNT | ![]() |
RIVA TNT2 model 64 | ![]() |
S3 Savage 4 | ![]() |
RIVA VANTA-8MB | ![]() |
SiS 300 | ![]() |
3dfx Voodoo3 3000* | ![]() |
3dfx Voodoo3 2000* | ![]() |
Quake III Arena v1.11: najsłabsza jakość grafiki WinFast VR 300 | |
. | ![]() ![]() ![]() |
640x480 x16bpp | ![]() ![]() ![]() |
800x600 x16bpp | ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x16bpp | ![]() ![]() ![]() |
640x480 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
800x600 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |