Obraz bez zastrzeżeń, chipset realizuje wszystkie efekty 3D, cóż jednak z tego, kiedy aby można było sobie zagrać musiałem zmniejszyć wszystkie efekty 3D do MINIMUM ! Przy standardowych ustawieniach HighQuality ilość klatek nie przekracza 10/s i nie muszę tłumaczyć że grać się wtedy nie da. Po ustawieniu parametrów na najniższą możliwą jakość grafiki, płynnie dało się grać jedynie do rozdzielczości 800x600.
Quake3, HIGH Quality: 800x600 @ 32 bpp Pentium II/Celeron 450-500 MHz | |
GeForce 256 DDR | +70 |
GeForce 256 SD | +50 |
RIVA TNT2 ULTRA | +50 |
RIVA TNT2 Pro | +40 |
RIVA TNT2-16MB | +40 |
Matrox G400 | +40 |
ATI Rage128 | +30 |
RIVA TNT | +30 |
RIVA TNT2 model 64 | +30 |
S3 Savage 4 | +30 |
RIVA VANTA-8MB | +10 |
SiS 300 | +10 |
3dfx Voodoo3 3000* | +50 (22 bit) |
3dfx Voodoo3 2000* | +40 (22 bit) |
Quake III Arena v1.11: najsłabsza jakość grafiki WinFast VR 300 | |
. | @ Pentium II 500 MHz @ Pentium II 333 MHz @ 500 i 333 HighDetail |
640x480 x16bpp | 35 30 10 |
800x600 x16bpp | 30 29 > 7 |
1024x768 x16bpp | 20 20 > 5 |
640x480 x32bpp | 28 27 > 10 |
800x600 x32bpp | 20 20 > 5 |
1024x768 x32bpp | 12 10 > 5 |