W Quake2, pod względem osiąganych wyników FPS karta nie wyprzedza mających już ponad rok czasu 3dfx Banshee, S3 Savage3D, nie wspominając już nawet o Voodoo2. Jakość obrazu bardzo dobra, ostre tekstury, kolory "żywe" - soczyste, dobrze realizowane trzyliniowe filtrowanie tekstur, jednak w 32 bitowej palecie często pojawiają się artefakty w postaci kolorowych kropek i przebić spod tekstur. Żadnych problemów z uruchomieniem trybu OpenGL.
Quake2 demo1, 800x600 @ 32 bpp "max-vis" Pentium II/Celeron 450-500 MHz | |
GeForce 256 | ![]() |
RIVA TNT2 ULTRA | ![]() |
RIVA TNT2 Pro | ![]() |
RIVA TNT2-16MB | ![]() |
Matrox G400 | ![]() |
RIVA TNT2 model 64 | ![]() |
S3 Savage 4 | ![]() |
ATI Rage128 | ![]() |
RIVA TNT | ![]() |
RIVA VANTA-8MB | ![]() |
SiS 300 | ![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | ![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | ![]() |
3dfx Voodoo 2 | ![]() |
3dfx Banshee | ![]() |
S3 Savage3D | ![]() |
SiS 300 | ![]() |
Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki WinFast VR 300 | |
. | ![]() ![]() |
640x480 x16bpp | ![]() ![]() |
800x600 x16bpp | ![]() ![]() |
1024x768 x16bpp | ![]() ![]() |
640x480 x32bpp | ![]() ![]() |
800x600 x32bpp | ![]() ![]() |
1024x768 x32bpp | ![]() ![]() |
Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 333 MHz | |
. | SiS 300 ![]() TNT2 M-64 ![]() Riva VANTA-8MB ![]() Voodoo3 2000 ![]() |
640x480 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
800x600 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
640x480 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
800x600 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 500 MHz | |
. | SiS 300 ![]() TNT2 M-64 ![]() Riva VANTA-8MB ![]() Voodoo3 2000 ![]() |
640x480 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
800x600 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
640x480 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
800x600 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |