W Quake2, pod względem osiąganych wyników FPS karta nie wyprzedza mających już ponad rok czasu 3dfx Banshee, S3 Savage3D, nie wspominając już nawet o Voodoo2. Jakość obrazu bardzo dobra, ostre tekstury, kolory "żywe" - soczyste, dobrze realizowane trzyliniowe filtrowanie tekstur, jednak w 32 bitowej palecie często pojawiają się artefakty w postaci kolorowych kropek i przebić spod tekstur. Żadnych problemów z uruchomieniem trybu OpenGL.
Quake2 demo1, 800x600 @ 32 bpp "max-vis" Pentium II/Celeron 450-500 MHz | |
GeForce 256 | +100 |
RIVA TNT2 ULTRA | +80 |
RIVA TNT2 Pro | +70 |
RIVA TNT2-16MB | +60 |
Matrox G400 | +60 |
RIVA TNT2 model 64 | +50 |
S3 Savage 4 | +40 |
ATI Rage128 | +40 |
RIVA TNT | +20 |
RIVA VANTA-8MB | +20 |
SiS 300 | +20 |
3dfx Voodoo3 3000 | +100 (22bit) |
3dfx Voodoo3 2000 | +90 (22bit) |
3dfx Voodoo 2 | +50 (16bit) |
3dfx Banshee | +40 (16bit) |
S3 Savage3D | +35 (16bit) |
SiS 300 | +25 (16bit) |
Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki WinFast VR 300 | |
. | @ Pentium II 500 MHz @ Pentium II 333 MHz |
640x480 x16bpp | 37 31 |
800x600 x16bpp | 26 26 |
1024x768 x16bpp | 17 17 |
640x480 x32bpp | 31 28 |
800x600 x32bpp | 21 21 |
1024x768 x32bpp | 12 12 |
Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 333 MHz | |
. | SiS 300 TNT2 M-64 Riva VANTA-8MB Voodoo3 2000 |
640x480 x16bpp | 57 55 55 31 |
800x600 x16bpp | 56 53 48 26 |
1024x768 x16bpp | 54 51 36 17 |
640x480 x32bpp | 55 50 28 |
800x600 x32bpp | 50 21 20 |
1024x768 x32bpp | 35 12 n/a |
Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 500 MHz | |
. | SiS 300 TNT2 M-64 Riva VANTA-8MB Voodoo3 2000 |
640x480 x16bpp | 90 83 79 37 |
800x600 x16bpp | 88 75 55 26 |
1024x768 x16bpp | 72 57 39 17 |
640x480 x32bpp | 76 71 31 |
800x600 x32bpp | 55 24 21 |
1024x768 x32bpp | 36 12 n/a |