W symulacjach GAME 1 i GAME 2 karta osiąga wyniki zbliżone do RIVA TNT2 M64 oraz Savage4. Fillrate w okolicach 110 Megapixeli, pokrywa się jak widać z częstotliwością taktowania chipsetu 110 MHz. 3D Mark nie wykrył sprzętowego środowiskowego bump-mappingu, mimo iż funkcja ta była uaktywniona z poziomu sterowników.
Wydajność 2D, choć tak naprawdę mało istotna w przypadku karty tej klasy, plasuje się na poziomie RivaTNT oraz Savage4 i teoretycznie jest to rezultat zadowalający.
WinTune98: 1024x768 x32bpp @ 100Hz Pentium II/Celeron 450-500 MHz | |
Matrox G400 MAX | ![]() |
Matrox G400 | ![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | ![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | ![]() |
GeForce 256 DDR | ![]() |
RIVA TNT2 ULTRA | ![]() |
GeForce 256 SD | ![]() |
RIVA TNT2 Pro | ![]() |
RIVA TNT2 | ![]() |
RIVA TNT2 model 64 | ![]() |
ATI Rage128 | ![]() |
RIVA TNT | ![]() |
SiS 300 | ![]() |
S3 Savage 4 | ![]() |
RIVA VANTA | ![]() |
WinTune98: WinFast VR 300 | |
. | ![]() ![]() |
1024x768 x16bpp @ 100 | ![]() ![]() |
1280x1024 x16bpp @ 85 Hz | ![]() ![]() |
1600x1200 x16bpp @ 75 | ![]() ![]() |
1024x768 x32bpp @ 100 | ![]() ![]() |
1280x1024 x32bpp @ 85 Hz | ![]() ![]() |
1600x1200 x32bpp @ 75 | ![]() ![]() |