Tak jak w przypadku dwóch poprzednich gier, karta nie ma żadnych problemów z realizowaniem grafiki w trybie Direct3D. Niestety przy włączonych wszystkich efektach 3D grywalna jest wyłącznie rozdzielczość 640x480. Po wyłączeniu kilku "cięższych" efektów bez problemu można pogrywać także w 800x600, na PentiumII@500 nawet w 1024x768. W Unreal każdy zyskany FPS jest szybko odczywalny i ma swoje odzwierciedlenie w płynności. Chipset uzyskuje wyniki nieco słąbsze niż RivaTNT.
Unreal 2.25 800x600 @ 16 bpp Pentium II/Celeron 450-500 MHz | |
3dfx Voodoo3 3000 | ![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | ![]() |
GeForce 256 | ![]() |
RIVA TNT2 ULTRA | ![]() |
RIVA TNT2 Pro | ![]() |
RIVA TNT2-16MB | ![]() |
RIVA TNT2 model 64 | ![]() |
S3 Savage 4 | ![]() |
RIVA VANTA-8MB | ![]() |
Matrox G400 | ![]() |
ATI Rage128 | ![]() |
RIVA TNT | ![]() |
SiS 300 | ![]() |
Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki WinFast VR 300 | |
. | ![]() ![]() |
640x480 x16bpp | ![]() ![]() |
800x600 x16bpp | ![]() ![]() |
1024x768 x16bpp | ![]() ![]() |
640x480 x32bpp | ![]() ![]() |
800x600 x32bpp | ![]() ![]() |
1024x768 x32bpp | ![]() ![]() |
Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 333 MHz | |
. | SiS 300 ![]() TNT2 M-64 ![]() Riva VANTA-8MB ![]() Voodoo3 2000 ![]() |
640x480 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
800x600 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
640x480 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
800x600 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 500 MHz | |
. | SiS 300 ![]() TNT2 M-64 ![]() Riva VANTA-8MB ![]() Voodoo3 2000 ![]() |
640x480 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
800x600 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x16bpp | ![]() ![]() ![]() ![]() |
640x480 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
800x600 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |
1024x768 x32bpp | ![]() ![]() ![]() |