Tak jak w przypadku dwóch poprzednich gier, karta nie ma żadnych problemów z realizowaniem grafiki w trybie Direct3D. Niestety przy włączonych wszystkich efektach 3D grywalna jest wyłącznie rozdzielczość 640x480. Po wyłączeniu kilku "cięższych" efektów bez problemu można pogrywać także w 800x600, na PentiumII@500 nawet w 1024x768. W Unreal każdy zyskany FPS jest szybko odczywalny i ma swoje odzwierciedlenie w płynności. Chipset uzyskuje wyniki nieco słąbsze niż RivaTNT.
Unreal 2.25 800x600 @ 16 bpp Pentium II/Celeron 450-500 MHz | |
3dfx Voodoo3 3000 | +60 |
3dfx Voodoo3 2000 | +50 |
GeForce 256 | +50 |
RIVA TNT2 ULTRA | +50 |
RIVA TNT2 Pro | +50 |
RIVA TNT2-16MB | +40 |
RIVA TNT2 model 64 | +40 |
S3 Savage 4 | +40 |
RIVA VANTA-8MB | +30 |
Matrox G400 | +30 |
ATI Rage128 | +30 |
RIVA TNT | +30 |
SiS 300 | +20 |
Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki WinFast VR 300 | |
. | @ Pentium II 500 MHz @ Pentium II 333 MHz |
640x480 x16bpp | 27 22 |
800x600 x16bpp | 21 18 |
1024x768 x16bpp | 16 poniżej 10 |
640x480 x32bpp | 25 20 |
800x600 x32bpp | 19 16 |
1024x768 x32bpp | 12 poniżej 10 |
Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 333 MHz | |
. | SiS 300 TNT2 M-64 Riva VANTA-8MB Voodoo3 2000 |
640x480 x16bpp | 44 33 30 22 |
800x600 x16bpp | 40 30 30 18 |
1024x768 x16bpp | 40 25 19 >10 |
640x480 x32bpp | 25 23 20 |
800x600 x32bpp | 19 16 17 |
1024x768 x32bpp | 13 >10 n/a |
Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 500 MHz | |
. | SiS 300 TNT2 M-64 Riva VANTA-8MB Voodoo3 2000 |
640x480 x16bpp | 70 47 40 27 |
800x600 x16bpp | 61 36 32 21 |
1024x768 x16bpp | 50 29 22 16 |
640x480 x32bpp | 32 27 25 |
800x600 x32bpp | 20 19 19 |
1024x768 x32bpp | 15 12 n/a |